Beantwoord

Ongewenste priveberichten

  • 11 December 2020
  • 9 reacties
  • 185 keer bekeken

Mijn instelling:

Ontvang privéberichten van
       Iedereen
  *   Mensen die je volgt

Ik volg niemand, en toch krijg ik priveberichten (zie hieronder) van KPN Webcare.

Hoe stop ik dat?

 

 
Bedankt voor je vraag op het KPN Forum! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We horen graag of je tevreden bent met dit antwoord. Hiervoor kun je de duimpjes gebruiken.

Als je op één van de twee duimpjes klikt volgt er een vraag. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door RBxx 11 December 2020, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Vlijm ,

Daar kan je niets aan doen. Iedereen die een topic begint, krijgt deze vraag wanneer zijn topic gemarkeerd wordt als beantwoord. Een automatisch tevredenheidsonderzoek van KPN als het ware.

Je krijgt deze PB als het goed is maar één keer en je kan dit negeren, reactie is niet verplicht.

KPN (webcare en ook moderators) kunnen sowieso PB's sturen ook al heb je het uit staan voor iedereen behalve diegenen die je volgt. Als dat er ook geen zijn kan dus alleen Webcare en de moderators je berichten sturen.

De mogelijkheid dat een moderator een  gerichte vraag wil stellen zullen ze wel niet willen stoppen.

Maar met die ongevraagde automatische tevredenheidsonderzoeken moeten ze  stoppen als ik aangeef dat ik dat niet wil.

En dat geef ik aan door te kiezen voor: Mensen die je volgt. 

 

Toch jammer dat webcare niet meeleest en/of reageert…

Of nog mooier: actie onderneemt.

K

Rank

KPN Webcare

 5 minuten geleden

Bedankt voor je vraag op het KPN Forum! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We horen graag of je tevreden bent met dit antwoord. Hiervoor kun je de duimpjes gebruiken.


Als je op één van de twee duimpjes klikt volgt er een vraag. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt

Hallo @Vlijm , dat soort reacties van KPN is niet te voorkomen.

Maar zo’n reactie krijg je alleen als je zelf een topic plaatst en daarin een antwoord (door jou) als beste antwoord is gemarkeerd.

Je kunt het dan waarschijnlijk voorkomen door geen ‘beste antwoord’ te markeren binnen je eigen topic.

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @JanD, moderators kunnen ook beste antwoorden markeren.

Het antwoord van @RBxx was alomvattend, daarom heb ik als moderator de keuze gemaakt om zelf niet inhoudelijk te reageren en zijn antwoord als beste antwoord te markeren. Het heeft namelijk geen nut als ik informatie ga herhalen, dit zou ook af doen aan de kennis en de inspanning van de community. 

@Vlijm, je ontvangt geen berichten van andere gebruikers, maar moderators en de autoreply van KPN kunnen jou wel blijven berichten. Het is namelijk belangrijk dat jij wel updates ontvangt over jouw eigen topics. Het tevredenheidsonderzoek kun je natuurlijk altijd negeren, dit is nooit verplicht maar helpt ons wel ontzettend. 

............ Het tevredenheidsonderzoek kun je natuurlijk altijd negeren, dit is nooit verplicht maar helpt ons wel ontzettend. 

Het is mooi dat het niet verplicht is (:smirk: ), maar ik wens er van verschoond te blijven. 

Dus graag stoppen met die ongewenste spammerij.

Dus graag stoppen met die ongewenste spammerij.

Geen topics maken is de énige manier om ze niet te krijgen. Telkens als je dat doet, en ook als een antwoord erin wordt gemarkeerd door jou of mods, zal je zo'n onderzoek ontvangen. In de PB's van het forum, dus niet eens in je eigen mail.

Er is nog een manier.

KPN stopt met het versturen van die onderzoeken. In ieder geval naar de personen die aangeven ze niet te willen.

De huidige manier van werken van KPN is niet zaligmakend.