Beantwoord

Ontkoppelen in de Mijnkpn app gaat niet

  • 19 October 2021
  • 13 reacties
  • 242 keer bekeken

Ontkoppelen in de Mijnkpn app gaat niet. Wat er gezegd wordt (account) staat niet in de app.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 October 2021, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Een jaar later kan het nog steeds niet via de app. Wel via de site, maar dan blijft het product dat ik wil ontkoppelen gewoon verkeerd in de app staan na opnieuw koppelen

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7

Hoi @AliceE, welkom bij ons op het forum. Na de update van MijnKPN is de optie er niet meer inderdaad, daarvoor was de optie wel beschikbaar. In de webversie van MijnKPN kan je abonnementen wel loskoppelen en daarna opnieuw koppelen. Lukt het daar wel?

Ja, maar dat veranderd niks in de app 

Dus ik heb er niks aan

Reputatie 7

Als je het wilt ontkoppelen kan dat via de site wel, wat lukt daar precies niet dan? Wat is er verkeerd aan het koppelen daarna?

Dan staan de gegevens verkeerd in de app. App ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar blijft er fout in staan 

Reputatie 7

Wat wordt er dan verkeerd weergegeven? Is het een verkeerd aboonementstype, verkeerde gegevens erbij of iets anders? En hoe staat het daarna in de webversie van MijnKPN, staan daar dan wel de juiste gegevens of is dat hetzelfde aan de app? Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij me vertelt. Daardoor heb ik informatie van jou nodig om mee te kunnen denken.

Abonnement staat verkeerd in de app. Webversie staat het wel goed. 

Web: onbeperkt bellen (=goed)

App: 150 min/sms (=fout)

Onlangs abonnement omgezet (onbeperkt bellen hadden we al),voorheen stond er dus ook onbeperkt. Nu veranderd in 150 min/sms.

Waarom is me een raadsel.

 

Je snapt het schrikken na openen app?

Reputatie 7

Dat is wel gek, maar loskoppelen via de app zal daarvoor ook geen verschil maken. Het abonnement is het abonnement en zowel de app als de site haalt de gegevens uit hetzelfde systeem op. Je zou dus verwachten dat het op beide plekken gelijk staat. Zou je de gegevens van dat mobiele abonnement aan je forumprofiel kunnen toevoegen, met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN? Daarmee kan ik meekijken naar het abonnement.

Gedaan

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @AliceE, ik zie het onbeperkt bellen inderdaad ook aanstaan bij dit nummer. Ik dacht dat het mogelijk heel recent was gewijzigd waardoor het nog niet werd weergegeven, maar die wijziging was 2 maanden geleden al afgerond. Dat zou goed moeten worden weergegeven dus. Heb je de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd? Mogelijk wordt er iets uit tijdelijke bestanden gelezen en wordt het daardoor verkeerd weergegeven en kunnen we dat verhelpen met een nieuwe installatie.

Ja, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Dit heeft ook niet geholpen

Reputatie 7

Dank je voor het testen, jammer dat het niet het effect had wat ik hoopte. Het lijkt erop dat het niet goed wordt weergegeven in de app, hier doen we navraag over! Als er meer duidelijkheid over is zal ik er op terug komen.

Voor jouw abonnement heeft het geen gevolgen, die heeft het onbeperkte bellen en dat veranderd hierbij niet.

Reputatie 7

Hier ben ik alweer @AliceE, het is inderdaad een weergavefout in de app bij sommige abonnementen. Het is niet het geval bij alle abonnementen met onbeperkt bellen. De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte maar weten nog niet wanneer het opgelost zal zijn. Dat is nog afwachten dus, maar zoals gezegd is jouw abonnement wel hoe het hoort te zijn.