Beantwoord

Ontkoppelen product uit MijnKPN lukt niet

  • 22 April 2022
  • 2 reacties
  • 229 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ondertussen 2 verlopen Prepaid nummers, die ik beiden niet kan verwijderen uit mijn producten overzicht.

Als ik op het bewuste nummer klik, krijg ik enkel een overzicht (mogelijkheden voor prepaid) met 4 opties;  

1 tegoed

2 tarieven en bundels

3 opwaarderen

4 eenmalig gratis extra tegoed aanvragen.

Nergens zie ik de mogelijkheid tot ontkoppelen of verbergen.

Als ik op “tegoed” klik, krijg ik een paar seconden volgende tekst te zien, 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens. 

Maar deze melding staat er ondertussen al meer dan een half jaar op.

Hoe krijg ik de verlopen nummers eindelijk uit mijn lijst gehaald ?

Met vriendelijke groet

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2022, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Prepaid-NL ,

Deze optie is nu enkel nog te vinden in de MijnKPN app op de volgende wijze:

Als je ingelogd bent in MijnKPN ga je naar Meer opties bekijken > scroll je naar beneden, daar klik je onder beheer op abonnementen en daar onder aan de pagina vind je de optie abonnement verbergen.  Abonnement verbergen is de nieuwe benaming voor ontkoppelen abonnement. 

 

Lukt dat ook niet? 

Dan heb je een workaround: Maar met ander e-mailadres een tweede KPN-ID aan. Voeg daar de twee oude nummers toe. Ze verdwijnen dan automatisch uit jouw echte overzicht.  

Bij mij was dit de enige mogelijkheid om een prepaid product weg te krijgen: