Openstaande rekeningen in app na overgang Telfort --> KPN

  • 22 February 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Telfort mobiel overgezet naar kpn app. Allemaal geweldig maar het werkt niet. In overzicht staan twee facturen open. Maar vervolgens klik je er op is er niks. 

 


5 reacties

Hallo @Smaling , maakte je bij Telfort (nog) geen gebruik van automatische incasso dan omdat ik zie dat een factuur van vorig jaar nog niet betaald is?

De factuur van januari die nog open staat valt ook nog onder Telfort.

Beide facturen moeten dus aan Telfort betaald worden en ik zou even met Telfort contact opnemen hoe te handelen of even het gratis nummer van KPN bellen.

 

 

Hallo @Smaling , maakte je bij Telfort (nog) geen gebruik van automatische incasso dan omdat ik zie dat een factuur van vorig jaar nog niet betaald is?

De factuur van januari die nog open staat valt ook nog onder Telfort.

Beide facturen moeten dus aan Telfort betaald worden en ik zou even met Telfort contact opnemen hoe te handelen of even het gratis nummer van KPN bellen.

 

 

Hallo Jan. Nee betaalde altijd via de App. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Smaling. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om te betalen via onze app. Ik denk dat dit komt omdat dit nog facturen zijn van Telfort. Jouw abonnement en openstaande bedragen zijn overgezet naar KPN. Zou je eens willen proberen om via deze link jouw openstaande facturen te betalen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Smaling. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om te betalen via onze app. Ik denk dat dit komt omdat dit nog facturen zijn van Telfort. Jouw abonnement en openstaande bedragen zijn overgezet naar KPN. Zou je eens willen proberen om via deze link jouw openstaande facturen te betalen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Is het inmiddels gelukt om de openstaande facturen te betalen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Smaling. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om te betalen via onze app. Ik denk dat dit komt omdat dit nog facturen zijn van Telfort. Jouw abonnement en openstaande bedragen zijn overgezet naar KPN. Zou je eens willen proberen om via deze link jouw openstaande facturen te betalen? Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Is het inmiddels gelukt om de openstaande facturen te betalen?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer