Beantwoord

Oud-XS4ALL abonnement koppelen aan MijnKPN lukt niet, IBAN word geweigerd

  • 11 October 2022
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik ben altijd klant van XS4ALL geweest, en heb nu moeite met het inloggen bij KPN. Ik heb een account, en KPN ID, maar het lukt mij niet op mijn internet & tv te koppelen. Welke 3 laatste cijfers van mijn IBAN ik ook probeer, ik krijg keer op keer de melding dat het niet juist is. Zodoende kan ik niks doen. Mijn internet is sinds jullie overname schandalig traag en zou hier graag een oplossing willen. Maar, omdat ik mijn internet niet kan koppelen kan ik hier niet in duiken. Graag hoor ik wat ik kan doen.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 October 2022, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @isisvdharst en welkom op het forum! Wat gek dat dit niet lukt. 😕 Wat als je een andere webbrowser probeert? Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld? Lukt het dan wel om je abonnement te koppelen? 

Nee het mag niet baten. Het lukt mij niet om het te koppelen. Ik zou graag de klantenservice spreken want ik kom er niet uit! Ik kan echter nergens vinden hoe ik jullie kan bereiken!!

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt ons bereiken via 0800-0402! Doordeweeks van 8:00 - 18:00 en op zaterdagen van 8:00 - 17:00. Mocht je na het contact nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! 

Kijk in de tussentijd ook voor de zekerheid welk rekeningnummer er op de facturen van je internet & tv abonnement staat. Dan weet je 100% zeker dat dit in elk geval wel goed zit.