Beantwoord

Overname telefoonnummer en internetaansluiting

  • 17 July 2023
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Overname winkel per 1 juli. Ik zou ca 1,5 week van tevoren formulier insturen. Gedaan op 19 juni. Overstap aangevraagd per 1 juli alleen nu rekening ontvangen vanaf 16 juni al? KPN ID aangemaakt maar nog geen factuur daar te zien. Waarom kan ik geen medewerker aan de telefoon krijgen? Heb ik voor de overname ook al gezocht. Alles per mail en dan achteraf ook nog onjuist. Ik zou ook bericht hebben gehad over de inflatiecorrectie. Ook niet. Wat gaat er mis bij jullie? Of is het alleen bij mij. Graag persoonlijk contact ! Geen idee of ik hier mijn nummer achter kan laten

icon

Beste antwoord door jimny 17 July 2023, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402  en inspreken dat je een medewerker wilt spreken

En als je een zakelijke klant bent @Nieuwe winkel  even bellen met 0800 0403.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Nieuwe winkel, welkom hier. 

Ik ben ook een klein beetje in de war over hoe het is gegaan en wat de bedoeling is. Ben je een zakelijke klant? Dan verwijs ik je graag naar het KPN zakelijke forum. Je kunt ons ook bereiken via 0800 0403.

Ik hoor graag van je.Â