Vraag

Overzicht en producten niet beschikbaar in MijnKPN

  • 29 April 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

op de kpn-webpage (mijn kpn) zijn de tabbladen '’overzicht'’ en '’produkten'’ niet leesbaar

hoe kan dat?

bvd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @hjak55! Zou je eens kunnen kijken of je ze wel kan zien in de MijnKPN app? Zou je daarnaast ook kunnen aangeven van welke browser je gebruik maakt? Of dit bijvoorbeeld Chrome of Firefox is? Laat het hier even weten en dan gaan we kijken wat we kunnen doen om het op te lossen.

Hallo Bram,

Bedankt voor de reactie. Ik doe niks met de app, weet niet hoe dat werkt. De browser is Firefox.

Groet, hjak

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval zou ik je willen vragen eventjes te kijken of het met een andere browser ook speelt en anders de cache van Firefox te legen. Weet wel dat je daarmee ook de inloggegevens van andere webpagina's zou kunnen verwijderen waardoor je opnieuw zou kunnen moeten inloggen. 

Hallo Bram,

Met dank voor de wijze raad, maar het resultaat is nog steeds hetzelfde.

Overigens heb ik CCleaner Pro, de cache van de zoekmachines wordt automatisch geleegd bij afsluiten van de browser (heb ook getest met Bing in Edge en Google Chrome).

het zal ongetwijfeld iets eenvoudigs zijn...

Reputatie 7
Badge +17

@hjak55 in dat geval zou ik je alleen nog willen vragen of het wel mogelijk is voor je om op de beginpagina te kiezen voor “producten ontkoppelen”. Als dit mogelijk is zou ik je willen vragen dit te doen en daarna opnieuw de producten te koppelen. Dat zou als het goed is het probleem moeten oplossen.