Beantwoord

Overzicht in mijn KPN op de PC doet het niet

  • 14 January 2021
  • 22 reacties
  • 241 keer bekeken

Overzicht in mijn KPN op de PC doet het niet.

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 February 2021, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7

Hallo @ondersteuning, welkom bij ons op het forum. Welk overzicht in MijnKPN bedoel je precies? En op welke manier werkt het niet, krijg je een foutmelding, laadt het niet, of gebeurt er iets anders? Ik ben ook benieuwd of dit in een specifieke browser is, of heb je het in meerdere browsers geprobeerd? Als je kunt vertellen wat en waar er precies gebeurt kunnen we met je meedenken.

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper   goede morgen Jasper , ik heb dit probleem ook , afgelopen weken regelmatig ingelogd bij “mijn KPN” . Na het inloggen rechtsboven zijn de facturen zichtbaar . Links boven “Overzicht “ zie wel balkjes die wel van links naar rechts proberen te “laden”  maar zonder resultaat.  Ook na langdurig wachten.

Kan even geen foto uploaden ,

(Firefox browser  / Edge browser)

Reputatie 7

In 2 verschillende browsers ook dus, merk je hetzelfde ook in Chrome? En als je het in de app bekijkt, laden de gegevens daar wel in?

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper   In Chrome hetzelfde euvel  ,  tekst “Overzicht “ linksboven is aanwezig , maar daaronder gewoon “leeg” net als bij de andere browsers.

Wat opviel bij Chrome is dat het laden van de laatste facturen -rechtsboven-  veel langer duurde dan bij de andere browsers , misschien dat het nu wat drukker is op het netwerk.

De app gebruik gebruik ik niet , net even op de tablet geïnstalleerd daar is wel e.e.a zichtbaar.

wel erg onwennig .

Vorige maand of nog  langer geleden was na inloggen via een  browser de inhoud van  “Overzicht” wel zichtbaar

Reputatie 7

Ik kan me voorstellen dat de app dan onwennig is, dat was vooral om even te proberen of het overal speelde of specifiek in de webversie van MijnKPN. Heb je de cookies, tijdelijke internetbestanden en dat soort gegevens ook al eens verwijderd, zodat je met een schone lei begint?

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper  Hallo Jasper   alles verwijderd , geen resultaat

overzicht blijft leeg , probeert wel ahw te laden.
Bij Firefox ook “opfrissen” toegepast zoiets als een “frisse start”  -sorry-

Heb bij nog een ander pc het e.e.a. geprobeerd , zonder resultaat , overzicht veld blijft leeg

Ik heb hier hetzelfde probleem,zowel op mijn pc als laptop.

Beide met Chrome.

Hier ook hetzelfde probleem, zowel Chrome als Edge.

De “Mijn KPN” app voor Android geeft ook het aantal MB's niet meer door

App opnieuw geinstalleerd en telefoon resetten heeft ook niet geholpen.

Reputatie 7

Hmm, in meerdere browsers bij meerdere mensen dus. Zouden jullie de gekoppelde pakketten eens los kunnen koppelen van MijnKPN (als dat niet laadt op de website kan je dat ook doen via de MijnKPN app), en nadat alle producten losgekoppeld zijn weer opnieuw koppelen? Op die manier zal MijnKPN alles wat bij de abonnementen hoort opnieuw gaan ophalen, ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.

Producten loskoppelen is inderdaad de oplossing, stonden ook nog oude nummers tussen.

Nu werkt alles weer naar behoren :relaxed:

Reputatie 7

Dat is fijn @Urwinnn! Hopelijk werkt het daarmee ook weer voor de rest als ze dat proberen :slight_smile:

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper  Goede morgen Jasper,   bij ons werkt die truc dus niet. Gisteren product ontkoppeld , weer gekoppeld , er komt een melding in onze mailbox dat het product succesvol is gekoppeld.

Maar na opnieuw inloggen bij “mijn KPN” is het Overzicht veld aan het “vullen” maar blijft leeg.

Gisteren tegen 14:00 was er helemaal niets meer mogelijk in/met “mijn KPN “ ook inloggen op het forum lukte niet meer. 

Vanmorgen weer product ontkoppeld/ gekoppeld echter zonder het gewenste resultaat.

Reputatie 7

Er was eergisteren inderdaad een storing waardoor het inloggen niet goed ging, dat is inmiddels verholpen waardoor het gisteren weer lukte. Het loskoppelen en opnieuw koppelen had voor jou toen nog niet het gewenste effect dus. Zijn er meerdere abonnementen aan gekoppeld. of is dit de enige? Als er meerdere zijn kan het helpen om ze allemaal even los te koppelen en het opnieuw te doen.

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper  Goede morgen Jasper , ik heb het e.e.a uitgezocht.

Via een browser naar “mijn KPN” wordt er 1 product zichtbaar genaamd: Thuis.

Als ik met de app op de tablet inlog zie ik 3 producten : internet, Interactieve TV en Vast Bellen.

Via mijn KPN wordt ahw alles onder 1 noemer gezet , kan daar ook niets aan veranderen/verwijderen .

In een PM kan ik je eventueel wat schermafdrukjes sturen.

 

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper Goede morgen  Jasper  hier wat schermafdrukjes over het zichtbaar zijn van de producten via de app en via de desktop

Via de app zijn 3 producten zichtbaar
Via de desktop is product : thuis te zien dus alles op 1 hoop
zoals net hierboven vermeld alles op 1 hoop

Product ontkoppelen via desktop werkt niet , krijg geen “losse componenten “te zien

met vriendelijke groet,

O te M

Reputatie 7

De 3 producten zijn wel onderdeel van hetzelfde Thuis abonnement, die hoeven niet apart losgekoppeld te worden, het valt onder een enkel klantnummer. Zou je jouw MijnKPN gebruikersnaam bij “Persoonlijke opmerkingen” op je profiel kunnen toevoegen? Dan ga ik er navraag over doen.

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper  Net het profiel aangepast .    ik snap dat de 3 losse producten hetzelfde is als het Thuis abonnement  . Het ontkoppelen van het “Thuis” pakket geeft nog steeds niet het gewenste resultaat.

Reputatie 7

Dank je, ik heb daarmee navraag voor je gedaan. Zodra ik daar een antwoord op heb kom ik bij je terug!

Hier hetzelfde probleem. Ik wil mijn internetsnelheid ophogen en probeerde dat online te doen, maar krijg steeds die balkjes die "proberen te laden" (zoals hier ook eerder werd omschreven). Ik kan hier ivm thuiswetk niet dagen mee wachten. Kan ik dit ook telefonisch regelen?

Reputatie 7

Ik heb een reactie gekregen @Oberon 5. Het is iets waar de specialisten van op de hoogte zijn, maar op dit moment is daar nog geen oplossing voor. Ze werken er aan, maar op dit moment is nog niet bekend wanneer het opgelost zal zijn.

@Ndn, jij kunt het loskoppelen en daarna weer koppelen wat ik eerder noemde proberen. Het is mogelijk dat het daarna weer lukt. Het is inderdaad ook mogelijk om jouw abonnement telefonisch te wijzigen, daarvoor kan je naar ons gratis nummer 0800-0402 bellen. 

Reputatie 4
Badge +1

@Jasper    Er is in ieder geval iets gevonden.

of topic : eventuele wijzigingen in mijn abonnement kan ik toch pas ( laten ) uitvoeren na afloop van de huidige abonnementsperiode ( juli 2021 ) . Als ik dan overstap naar KPN blijven toch mijn Telfort mailadressen bestaan/bruikbaar?

Reputatie 7

Als je een abonnement wijzigt blijven e-mailadressen behouden, die zijn gekoppeld aan het klantnummer. Of het een TFT Internet (en TV) abonnement is of een KPN Hussel maakt daarvoor niet uit. De adressen blijven er gewoon bij :slight_smile: