Per telefoonnummer één KPN ID, hoe doe ik dat?

  • 22 October 2021
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb problemen met kpn id. De medewerkers begrijpen niet wat ik bedoel. 

Ik heb twee abonnementen, voor beide kinderen 1. Deze staat op mijn man zijn naam.

Voor beide kids heb ik een eigen kpn id aangemaakt (eigen naam, eigen email) en wil ik hun eigen nr hieraan koppelen. Als ik dit doe dan kan ik alleen beide nummers koppelen of beide nummers weer verwijderen. Deze situatie vind ik onwenselijk. Ze zien elkaars data, elkaars facturen en kunnen elkaars data en gegevens wijzigen.  Nu vertrouw ik mijn kinderen maar ik vind dit niet dat ze bij elkaars gegevens hoeven te komen. Kortom, ik wil per id gewoon 1 nummer koppelen. Wie kan mij nu na meerdere keren en uren proberen helpen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

De kinderen kunnen hun mobiele data-verbruik in de gaten houden via de telefoon zelf. Onder android: instellingen - verbindingen - gegevensverbruik. Een kidssim heeft onbeperkt bellen en sms-en, dus daar is geen 'verbruik’.

Heeft elk kind zijn eigen kpn id? Dan zouden ze niet elkaars gegevens moeten kunnen zien als je de nummers daarin koppelt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ilseja, welkom hier. 

Wat jij wilt is helaas niet mogelijk. Dit omdat ze gekoppeld zijn aan hetzelfde klantnummer, dan gaan ze inderdaad allebei over bij het koppelen aan een ID. 

De kinderen kunnen hun mobiele data-verbruik in de gaten houden via de telefoon zelf. Onder android: instellingen - verbindingen - gegevensverbruik. Een kidssim heeft onbeperkt bellen en sms-en, dus daar is geen 'verbruik’.

Peter geeft hier wel goede tip over hoe ze dit in de gaten kunnen houden.