Pilot

Pilot: test de nieuwe MijnKPN app

  • 11 August 2020
  • 145 reacties
  • 4149 keer bekeken
Pilot: test de nieuwe MijnKPN app
Reputatie 7
Badge +25

We gaan weer een kleine pilot draaien via het forum. Er is een nieuwe MijnKPN app in de maak en we willen graag 25 tot 50 mensen mee laten testen. Lijkt je dit leuk? Lees het topic even goed door, en laat het hieronder weten. :)

 

Wil jij onze vernieuwde MijnKPN app testen? 

Wij zijn op zoek naar klanten die onze vernieuwde MijnKPN app willen testen! Zo heeft de app een nieuw uiterlijk en een nieuwe indeling om belangrijke functies makkelijker te vinden. Nieuwe functies komen er ook zeker bij maar nog niet in deze fase.  

 

Wat willen we weten? 

Wij zijn vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app, of hij snel genoeg laadt, of je de indeling duidelijk vindt en of je alle functies die je gebruikt makkelijk kan vinden. Ook zullen wij via het forum enkele specifieke vragen stellen om te testen.  

 

Hoe lang loopt de test? 

De eerste test fase is gepland vanaf de week van 17 augustus en loopt 2 weken. Graag ontvangen we in die periode zoveel mogelijk feedback. We zullen daarna een volgende test fase gaan starten en daarover informeren via het forum. Die zal over de maand september verlopen.  

 

Hoe kan je meedoen? 

Reageer hieronder in het topic. Vervolgens krijg je van ons bericht als je wordt uitgenodigd voor de pilot. In de basis is het principe ‘wie het eerst komt...’ van toepassing. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan. 

Criteria:

  • Mobiel product (abonnement) en/of Thuis product (geen Digitenne)
  • Android of iOS
  • Type toestel maakt niet uit
  • Er is een voorkeur voor klanten die de app nu al gebruiken zodat het verschil goed te vergelijken is, maar dat is geen vereiste.

Wat hebben wij nodig?

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’. We moeten dus ook weten je Android of iOS gebruikt. Laat dat in je reactie hieronder weten.

 

Update 27-08: inschrijving is gesloten :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Dankjewel Paul, ik ben benieuwd. En heb er zin in :ok_hand:

Reputatie 4
Badge +5

@Paul_  Lijkt me leuk om te testen… Kom maar op. heb met deze hitte toch niets anders te doen..:sunglasses:

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_  Lijkt me leuk om te testen… Kom maar op. heb met deze hitte toch niets anders te doen..:sunglasses:

Tof! Ik zet je op de lijst.

Reputatie 7
Badge +9

@Paul_  ik ben ook geïnteresseerd om mee te doen. Ik maak gebruik van de IOS versie.

 

Reputatie 7
Badge +16

 @Katana321 Iets voor jou om aan mee te doen? 

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_  ik ben ook geïnteresseerd om mee te doen. Ik maak gebruik van de IOS versie.

Goed om te lezen. Ik noteer je!

Reputatie 7
Badge +9

@Paul_ , lijkt me leuk! KPN mobiel (2*) op Android, XS4ALL internet/TV/bellen.

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ , lijkt me leuk! KPN mobiel (2*) op Android, XS4ALL internet/TV/bellen.

Leuk! In dit geval voor mobiel dus. iOS of Android?

Reputatie 7
Badge +9

@Paul_ , lijkt me leuk! KPN mobiel (2*) op Android, XS4ALL internet/TV/bellen.

Leuk! In dit geval voor mobiel dus. iOS of Android?

Android. Stond al in mijn post, maar het is heel heet vandaag :grinning:

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ , lijkt me leuk! KPN mobiel (2*) op Android, XS4ALL internet/TV/bellen.

Leuk! In dit geval voor mobiel dus. iOS of Android?

Android. Stond al in mijn post, maar het is heel heet vandaag :grinning:

Wauw… Ik sluit voor vandaag af.:weary:

Hoi @Paul_ 
 

Leuk.
Android of IOS behoren tot de mogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +7

 @Katana321 Iets voor jou om aan mee te doen? 

Dank voor de tip @ChrisWissink 

Ja, @Paul_  uiteraard wil ik ook deze testen. Op android.

Groet, Jan

Badge

Wil wel meedoen, ik heb zowel mobiel als thuis. Mobiel op ios. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik wil wel mee doen

Ben altijd in voor pilots

ik gebruik iPhone dus IOS

 

Ik zou graag mee doen. Ik gebruik iOS. 

Hallo @Paul_ , ik doe als TFT klant graag mee met 2 mobiele TFT abo's met Android 10 in een MijnKPN app.

Ik heb het mailadres van mijn forum adres in mijn profiel gezet.

JanD

Reputatie 7
Badge +25

Top, leuk om de aanmeldingen te zien. Volgens mij heeft iedereen aangegeven of ‘ie Android of iOS heeft. Houd ook nog even rekening met onderstaande mocht het van toepassing zijn:

Jouw KPN ID e-mailadres om je te kunnen uitnodigen tot de bèta groep. Gebruik je een ander e-mailadres hier op het forum dan voor jouw KPN ID? Voeg die dan toe in je profiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’.

Reputatie 2
Badge

Ik zou ook GRAAG mee willen doen! Kan dat nog? Ik gebruik ios. Hartelijke groet!

Reputatie 7
Badge +8

@Paul_  ik hem me gegevens erin staan is zelfde als Forum

Reputatie 7
Badge +25

Ik zou ook GRAAG mee willen doen! Kan dat nog? Ik gebruik ios. Hartelijke groet!

Ja hoor. Volgens mij zit ik nog niet op de 50. 🙂 Ik noteer het!

Badge

Nou, kom maar op zeg ik dan.

Net vandaag KPN glasvezel geregeld per 31 aug wordt alles aangesloten en Ziggo is inmiddels opgezegd. Mooi moment om gelijk een nieuwe App uit te proberen. Komt nog wel eventjes naast die van Ziggo te staan tot 1 september:laughing:

om volledig te zijn:   Iphone en  Hussel ( internet +tv) 500/500 mb/sec

Reputatie 1
Badge

Mooi Ik sta er voor open :-)

 

Ik gebruik Android 9 op een Nokia 8.

 

Ben benieuwd...

Reputatie 2
Badge

Ik zou ook graag mee willen doen met de test :sunglasses:
Ik gebruik een iPhone (iOS).

 

Reputatie 7
Badge +25

Alright, iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld, heb ik toegevoegd aan de lijst. We zitten op zo'n 20 testers dus mochten er nog wat meer mee willen doen, dan kan dat. In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties tot nu toe. 🙂 Wordt vervolgd!

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Paul_ mocht er nog een plekje zijn dan doe ik graag mee! Heb een iOS toestel.