Beantwoord

Prepaid blijft in MijnKPN staan nadat ik deze omgezet heb naar een abonnement, ook ontbreken daarvan de facturen

  • 2 November 2022
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

In mijn MijnKPN staat nog steeds mijn Prepaid mobiel, maar dit is paar maanden geleden overgegaan naar een abonnement voor smartphone.  Waarom is dat niet aangepast, het gekke is dat in de KPN winkel men zei dat het goed stond.  Pas later gecheckt, niet dus.  Verder staan er wel de internet fakturen, maar de telefoonrekening bijv. staat er niet bij.  Hoe kan ik dit (laten) oplossen ?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 November 2022, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kyra60 en welkom op het forum! Gek dat die registratie in je MijnKPN niet goed gaat. Wat als je het 06-nummer ontkoppelt uit je MijnKPN? Als je via de app naar Profiel > Abonnementen > Mobiel abonnement waar het om gaat > Abonnement verbergen (blauwe letters onderaan) gaat, dan ontkoppel je het nummer van je MijnKPN. Koppel het daarna opnieuw door dezelfde stappen te doorlopen, alleen kies je dan bij het Abonnementen overzicht voor abonnement toevoegen. Klopt alles dan wel weer? 

 

Ik heb geen app.  Is er geen manier via de PC ?

En klopt het dat je in MijnKPN ook de vaste lijn specificaties/nota niet meer ziet ?

Reputatie 7
Badge +17

Via de webbrowser kan het ontkoppelen helaas niet, dat kan alleen via de app. Is er toevallig iemand in de buurt met een smartphone waarop je tijdelijk de app even kunt gebruiken? Als je zelf een smartphone appt kun je de app hier  vinden voor Android en hier voor Apple. 

De factuur/specificatie voor vaste telefonie moet nog in je MijnKPN staan. Als je inlogt op je MijnKPN, zie je dan wel ‘thuis’ in het overzicht staan bij je producten? Als je daarop klikt kun je de facturen inzien. 🙂 Als je alleen een analoge lijn hebt zonder Experia Box/modem, dan kun je hier je factuurvoorkeuren aangeven!

Dank voor de info, ik zal het binnenkort op mijn gemakt eens bekijken.

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal goed! Trek hier gerust weer aan de bel als het niet lukt. 🙂