Beantwoord

Primair/Voorkeursnummer instellen ios app

  • 5 November 2020
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Hallo. Een vraag aan de MijnKPN appbouwers voor ios. Kunnen jullie aub een feature toevoegen, waarbij een gebruiker met meerdere abonnementen/producten kan aangeven welk product het primaire product is en dus altijd bovenaan verschijnt bij het starten van de app?

 

Zelf zie ik bij opstarten eerst een prepaid nummer verschijnen, vervolgens laadt de app de abonnementen en verschijnt èèn van de nummers in ons abonnement bovenaan en dan kan ik pas switchen naar mijn eigen nummer, dat ik graag altijd meteen bovenaan wil hebben staan. 
 

Ik hoop dat mijn vraag+uitleg helder is. Zo niet, hoor ik dat graag. Bedankt alvast voor een reactie. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 November 2020, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @TootsieMike. Dank voor je bericht. Is zeker een goede suggestie. Ik ga het doorgeven aan de ontwikkelaars van de MijnKPN app.  Ik kan je niet beloven dat dit op korte termijn wordt doorgevoerd. Men heeft recent een nieuwe MijnKPN omgeving uitgerold en daar is men nog druk mee om alles goed te laten functioneren.