Beantwoord

Problemen met MijnKPN-app

  • 19 November 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

In de kpn app wil ik mijn  nieuwe product toevoegen en een email adres aanmakenmaar nieuw product toevoegen lukt dat niet omdar de cijfees van mijn bankrek niet herkent worden. Vervolgens wil ik het huidige account verwijderen en een nieuwe aanmaken maar krijg al een aantal dagen de melding dat ik het account niet kan verwijderen..en kan nu dus niets in mijn app regelen. Hoe moet ik dit oplossen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 November 2021, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Cindy vdb, wat gek dit :-(. Je wilt dus én een nieuw product toevoegen én een e-mailadres aanmaken, maar beide lukt niet. Je weet zeker dat je het juiste rekeningnummer gebruikt? Ik zou zo ook niet meteen weten wat er aan de hand is, maar kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Daarnaast: wat voor product wilde je toevoegen? En wil je in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer neerzetten? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.