Beantwoord

Problemen Mijn KPN voor KPN mobiel

  • 5 February 2022
  • 11 reacties
  • 151 keer bekeken

Als ik inlog op mijn kpn mobiel:
-Tabblad service blijft oneindig laden
-Tabblad producten geeft nog steeds enkel de 3 prepaid nummers weer, en niet de 2 abonnementen die via kpn nabestaanden ook op mijn naam gezet zouden zijn. 
-Toevoegen van de 2 gsm nrs met abbonnement via de knop Toevoegen werkt niet.
De sms komt niet aan op beide nrs. 

-Nabestaandendesk kan niet helpen en stuurt mijn hulpvraag niet door.
-Bellen met kpn werkt ook niet, Telefonische verbinding wordt regelmatig verbroken en medewerkers begrijpen het probleem niet altijd. 

Kortom: Ik vermoed dat er meerdere storingen zitten in Mijn kpn mobiel.
Helaas kan ik dit niet als storing aanmelden, de optie is er niet bij. ;-)


 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 February 2022, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ik2022,

Hoe ga jij naar MijnKPN, is dat via de browser of de app zelf? Als je via de browser naar MijnKPN gaat zou je de geschiedenis van jou browser eens kunnen wissen? (cookies) En daarna nog eens proberen, welke browser gebruik je?

Als je de app gebruikt kun je deze een deïnstalleren en daarna opnieuw willen installeren? Dan eens kijken of dit het probleem oplost? 🤔

Bedankt voor de tip.
Helaas al geprobeerd, ook een andere browser.
En dat de sms niet aankomt lijkt me een andere oorzaak, toch?

Reputatie 7
Badge +22

Bedankt voor de tip.
Helaas al geprobeerd, ook een andere browser.
En dat de sms niet aankomt lijkt me een andere oorzaak, toch?

@Ik2022 over welke sms heb je het dan?

-Toevoegen van de 2 gsm nrs met abbonnement via de knop Toevoegen werkt niet.
De sms komt niet aan op beide nrs. 

 

Reputatie 7
Badge +22

-Toevoegen van de 2 gsm nrs met abbonnement via de knop Toevoegen werkt niet.
De sms komt niet aan op beide nrs. 
 

Oké ik begrijp dat je twee 06 nummers bij MijnKPN wilt toevoegen i.v.m. voordelen. Zijn die twee 06 nummers op jou adres afgesloten? Is dat een ander adres dan zullen zie voordelen niet werken. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. En zet daar ook die twee 06 nummers bij waar het over gaat, deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator dit voor jou nakijken, het kan wel even duren tot er een moderator reageert. Maar jou bericht komt echt aan de beurt. 😉

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ik2022 ,

Ik begrijp dat jij gebruik maakt van de app MijnKPN op jouw mobiel. 
 

Probeer een de “internetversie” van Mijn KPN. Ga dan naar producten en vervolgens toevoegen. 

Ik gebruik de app niet, maar de internetversie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ik2022, er zijn de afgelopen dagen wat issues geweest met het koppelen waarbij de sms niet altijd aankwam, zoals jij ook hebt gemerkt. Zou je het nu nog eens willen proberen? Inmiddels zou het weer moeten lukken en ik ben benieuwd of dat bij jou ook het geval is :slight_smile:

Het is me inmiddels gelukt!
Dank je.

Reputatie 7
Badge +22

Het is me inmiddels gelukt!
Dank je.

Beste @Ik2022,

Fijn dat het gelukt is, ik wens je nog een fijne avond! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Het is me inmiddels gelukt!
Dank je.

Ah gelukkig! Dank dat je dat nog even laat weten :blush: