Beantwoord

Producten niet in overzicht in kpn app

  • 8 May 2020
  • 8 reacties
  • 283 keer bekeken

Hoe komt het dat al mijn produkten wel onder deze noemer in de app zijn te zien doch niet allemaal in het overzicht?

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 May 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @MarcKPN ,

Je kunt deze producten zelf toevoegen in de internetversie van Mijn KPN. Log daar in met jouw KPN-ID. 

 

https://account.kpn.com/#/authorize?response_type=code&redirect_uri=https:%2F%2Fmijn.kpn.com%2F%23%2Foverzicht&scope=openid&client_id=selfcare-web-authorization-code&state=5783a0d7-4ff8-4b78-b334-9ca02b34a6b0

 

Dan zouden ze daarna ook in de app zichtbaar moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MarcKPN, met de link die @Noordzee noemt kun je zelf je producten koppelen aan je KPN ID. Deze zijn dan in de app terug te vinden. Beantwoordt dit je vraag?

Reputatie 7
Badge +28

@MarcKPN 

Is het nu gelukt via Mijn KPN? 

 

Nop, nog steeds wel in “mijn produkten” in de app maar niet in het overzicht. Krijg veelal in de webversie “ probeer het later nog een keer” 😂

Reputatie 7
Badge +25

Om welke producten gaat het precies? Begrijp ik goed dat je wel gewoon kan doen wat je wil doen via MijnKPN als je naar “Producten” gaat, en dat het alleen bij “Overzicht” verkeerd gaat?

Reputatie 7
Badge +28

Nop, nog steeds wel in “mijn produkten” in de app maar niet in het overzicht. Krijg veelal in de webversie “ probeer het later nog een keer” 😂

Probeer anders eens om jouw browsegeschiedenis en/of cookies te wissen. 

Lukt het dan wel ? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@MarcKPN 

Heb je het al geprobeerd na het wissen van je browsegeschiedenis? 

Reputatie 7
Badge +28

@MarcKPN 

 

Sinds kort (25 mei 2020) kun je ook via de app producten toevoegen die je  nu nog niet ziet:  

Klanten kunnen via een KPN ID gebruikmaken van applicaties en tools op onze digitale omgevingen. Zo gebruiken klanten een KPN ID om in te loggen voor verschillende apps zoals MijnKPN en iTV. Na het aanmaken van een account (KPN ID) wordt klanten gevraagd ook zelf producten te koppelen. Met het koppelen kan de klant zelf bepalen welke abonnementen zij kunnen inzien en beheren via MijnKPN. Het koppelen was alleen via MijnKPN webomgeving beschikbaar. Sinds 25 mei is deze functionaliteit ook via de MijnKPN app beschikbaar. De klant kan nu direct via de MijnKPN app producten koppelen en bekijken. Een grote vooruitgang in klantgemak dus.

Het koppelen gaat net zo als via MijnKPN, via ‘product toevoegen'. 

 

Als je nu nog steeds niet in het overzicht kunt komen, dan adviseer ik jou om eerst jouw producten te verwijderen, en ze daarna opnieuw toe te voegen. (Dat laatste kan nu dus ook via de app.)