Beantwoord

Rekening nummer wijzigen lukt niet in online omgeving

  • 30 August 2021
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste KPN ik probeer al heel lang om in het online overzicht mijn rekeningnummer aan te passen. Maar het lukt niet omdat ondanks het “opslaan” het rekeningnummer niet blijft bewaard (en teruggezet naar het oude nummer). Hoe kan ik dit nu toch aanpassen? Kunt u hiervoor iets betekenen? Groeten Walter

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 August 2021, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wallypi. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het rekeningnummer aan te passen. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie jou verder te helpen hierin. :blush:

Beste KPN ik probeer al heel lang om in het online overzicht mijn rekeningnummer aan te passen. Maar het lukt niet omdat ondanks het “opslaan” het rekeningnummer niet blijft bewaard (en teruggezet naar het oude nummer). Hoe kan ik dit nu toch aanpassen? Kunt u hiervoor iets betekenen? 
 

kortom: ht probleem dat een jaar geleden al bestond, is nog steeds niets gefixt. Moeten klanten daarvoor altijd de klantenservice bellen?, dan is het misschien tijd de knop van de website te verwijderen en de juiste instructie geven…… 

Hoe kan ik dit nu toch aanpassen? Kunt u hiervoor iets betekenen?

Tja, het antwoord staat eigenlijk al in dit topic 😉. 

@0101010

Ik kan me ook voorstellen dat KPN NA EEN JAAR  eens iets doet om dit technische probleem op te lossen, in plaats van de mensen te verwijzen naar de klantenservice!