Vraag

Rekeningnummer kan niet gewijzigd worden

  • 14 April 2023
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Ook ik ervaar hier problemen mee. Sterker nog al 3 maanden. Meerdere keren via de app veranderd. Geen succes. Heb nu al 3 maanden na elke factuur contact gehad met een medewerker. Deze geeft aan het aangepast te hebben. Vervolgens is het alsnog niet aangepast en krijgt ik een melding bij het volgende factuur dat mijn factuur niet is betaald. Het is gek voor woorden dat ik 3 maanden lang moet vragen om het geld automatisch van mijn rekening af te schrijven en dat dit na 3x nog steeds niet lukt ook in jullie administratie. Ik ben niet van plan om elke maand handmatig het factuur te betalen. Dus ik hoop op een snelle oplossing. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik zie dat er al meerdere topics zijn voor dit probleem en jaren geleden al. KPN doe er wat aan want ik sta echt op het punt om over te stappen nu. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @S.O.F., ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Mijn advies is doorgaans om te bellen met ons (0800-0402). Mijn collega's kunnen je verder helpen met het wijzigen. Dat gezegd hebbende, zie ik ook dat je aangeeft al vaker gebeld te hebben. En dat hoort natuurlijk niet zo. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer, laatste 3 cijfers van je huidige rekeningnummer en het gehele nieuwe rekeningnummer? Die laatste twee kunnen onder de ‘persoonlijke opmerkingen’? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

@Marcia_  gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie alleen in februari een contactmoment, maar daar staat iets bij over het retourneren van de tv-ontvanger en niet over het wijzigen van het rekeningnummer :-(. Daarnaast zie ik dat je ook twee mobiele abonnementen hebt: het rekeningnummer daarvoor kan alleen na sms-verificatie gewijzigd worden en dat mogen we via het forum niet doen. Advies is dus toch om nog even opnieuw te bellen met 0800-0402. Ik zal een notitie maken, zodat mijn collega's zien dat je ook contact met het forum hebt gehad. 

Beste Marcia, 

Wederom een teleurstelling. Wellicht kunnen jullie zien in mijn specificaties hoe vaak ik het kpn nummer heb gebeld. 
Ook heb je niet goed gekeken naar mijn rekening nummer. Want de wijziging betreft niet mijn mobiele nummers maar het thuispakket internet/tv en vaste telefonie. Heel jammer dit.Â