Beantwoord

Rekeningnummer via MijnKPN aanpassen lukt niet

  • 4 April 2023
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Hi, 

 

ik heb hetzelfde probleem. Al via de pc en via de app gedaan, maar het schiet elke keer terug. Ook al gebeld met collega’s maar niets veranderd. Kunnen jullie dit rechtzetten?

 

Jim

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 April 2023, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Jimmyfloydd, als het echt niet lukt via MijnKPN, dan wordt zelf de wijziging doorvoeren wel lastig. Ik ga hier dan intern melding van maken, dat deze functionaliteit (nog steeds) niet goed werkt. Ik stuur jou even een privébericht