Beantwoord

Retourdoos aanvragen

  • 16 November 2020
  • 2 reacties
  • 2014 keer bekeken

Op ons oude adres zouden wij een retourdoos ontvangen om de tv-ontvanger en modem terug te sturen. Inmiddels zijn we verhuist en hebben we de doos nog niet ontvangen. Graag even telefonisch contact opnemen om het nieuwe woonadres te ontvangen. Ik kon helaas geen chat of e-mailadres vinden waarmee ik in contact kon komen met KPN. Heel veel links verwijzen je terug naar telkens de MijnKPN pagina.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 November 2020, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Ikwilmijnretourdoosontvangen , je mag gerust een eigen doos gebruiken als je het maar goed adresseert en de verzendbon goed bewaart.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ikwilmijnretourdoosontvangen. Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Je kan/mag inderdaad een eigen doos gebruiken hiervoor. Als je wilt dat ik toch een retourdoos toe stuur, laat dan jouw klantnummer, het nieuwe adres achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.  Op de pagina Apparatuur terugsturen vindt je meer informatie hierover.

 

Admin: Voor meer informatie over het retour sturen van oude apparatuur kan je terecht in dit topic.