Beantwoord

Screenshot maken in MijnKPN app

  • 19 November 2021
  • 12 reacties
  • 386 keer bekeken

Hi,

Het is voor mij, sinds de nieuwe update van de MijnKPN app, niet meer mogelijk om een screenshot in de app te maken. In de vorige versie kon ik dit nog handmatig toestaan, maar ik kan deze instelling nergens terug vinden in de nieuwe versie. Ik vind het super handig om het verbruik van andere abonnementen aan de rest van m'n huishouden door te sturen op deze manier. Heb ik ergens overheen gekeken of is er bewust voor gekozen om de optie weg te halen? Ik hoor het graag.

 

Regilio

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 April 2022, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hier is het ook niet meer mogelijk. Wel jammer, aangezien je een screenshot of een gedeelte hiervan ook kan gebruiken om andere klanten op dit forum te helpen.

Reputatie 7
Badge +10

Je zou dit wel in de webomgeving kunnen doen van mijnkpn in je browser. 

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad! Kwam ik een paar dagen geleden ook achter. Stomverbaasd was ik. Ik maak wel eens schermafdrukken voor hier op het forum. Maar dat kan dus niet meer. Van de webomgeving wel. Daar staat de zelfde info in. Dus wat heeft het voor nut?

Gemak!

Reputatie 7
Badge +10

En toch heb ik net screenshots gemaakt via de iPhone met onderstaande versie:


Ook kan ik screenshots maken van al mijn abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +24

En toch heb ik net screenshots gemaakt via de iPhone met onderstaande versie:


Ook kan ik screenshots maken van al mijn abonnementen. 

Ik heb Android. Misschien scheelt dat?

Reputatie 7
Badge +10

En toch heb ik net screenshots gemaakt via de iPhone met onderstaande versie:


Ook kan ik screenshots maken van al mijn abonnementen. 

Ik heb Android. Misschien scheelt dat?

Zou kunnen, hier helaas geen android om te testen. 

Reputatie 7

Android:

 

Android:

 

Ik krijg bij Android 11 een gelijksoortige melding.

Reputatie 7
Badge +10

Vaag! Hopelijk is het een uitgeschoten bug want webbrowser en iPhone hier geen problemen en wordt het snel verholpen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo allemaal:

Er is een aanpassing gedaan in de MijnKPN app: Je kunt weer screenshots maken op mobiele apparaten die gebruik maken van het Android besturingssysteem. Dit is weer mogelijk met de nieuwste update van de MijnKPN app: versie 6.5.0.

Hallo allemaal:

Er is een aanpassing gedaan in de MijnKPN app: Je kunt weer screenshots maken op mobiele apparaten die gebruik maken van het Android besturingssysteem. Dit is weer mogelijk met de nieuwste update van de MijnKPN app: versie 6.5.0.

Tp! Hier hebben we op gewacht. Het werkt weer!

 

Bedankt iedereen voor de snelle en goede reacties!