Vraag

Status bestelling niet zichtbaar

  • 24 February 2023
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb glasvezel besteld, maar in MijnKPN zie ik niets staan. Wel het juiste adres (en ook tweede, fout adres dat ik niet kan verwijderen).

Als ik op zoek ga naar het juiste antwoord, verdwaal ik in de online ‘klantenservice’. Dan moet ik opnieuw inloggen voor de duizendste keer en verschijnt de melding ‘Bestelling geannuleerd’. Ik word doorverwezen naar de App, maar daar kun je helemaal niks in behalve te telefoonnummer wijzigen en nieuwe producten bestellen (...).

Nergens vind ik een antwoord noch de mogelijkheid om contact op te nemen. Een onderwerp aanmaken in het form gaf drie keer een foutmelding. 

Ik heb nu al spijt. Hoe kom ik er in hemelsnaam achter wat de status van mijn bestelling is en wie kan mij fatsoenlijk te woord staan?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Welkom op het forum! Het is spijtig dat de aanvraag voor glasvezel dan zo stroef verloopt. Hen je inmiddels meer duidelijkheid gekregen? Je kan anders altijd even bellen met 0800-0402 voor direct contact. Dan lopen mijn collega's dat gelijk even voor je na.

Dank je voor je reactie.

Ik heb zaterdagmiddag iemand gesproken die zeer behulpzaam was.

Waarom mijn eerdere bestelling geannuleerd is, blijft een raadsel. Maar de nieuwe bestelling was wel zichtbaar in het systeem. Het was nog te snel om dat ook de App te kunnen zien, maar ook nu is dat nog steeds niet zichtbaar en staat er dat de bestelling geannuleerd is.

Ik heb ditmaal ook geen bericht ontvangen van mijn oude provider, Ziggo, terwijl ik vorige bestelling wel direct bericht kreeg dat mijn lopende abonnement was opgezegd.

Dus ik wacht het even af. Als het weer niet goed gaat, dan blijf ik beter bij Ziggo want dat werkt eigenlijk ook prima.

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat je dan toch duidelijkheid hebt gekregen. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze dan gerust!