Vraag

Te hoge factuur door Spotify

  • 23 November 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag. Al enkele maanden - ik kwam er niet eerder aan toe dit eens uit te pluizen - betaal ik een te hoge factuur. Dat zit zo: in een bundelafspraak had ik gratis Spotify. Een tijdje geleden kreeg ik een (altgemene) mail dat Spotify een euro duurder zou worden (van 9 naar 10, zoiets). 

Vanaf dat moment ben ik de volle prijs gaan betalen. 
Feitelijk geldt de verhoging niet voor een gratis abonnement (...) op Spotify, en zelfs al zou die gelden, dan zou ik 1 euro pm moeten betalen, en niet 10 .

Kunt u dit per zsm corrigeren en het te veel betaalde terug storten?


Dank en vriendelijke groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @powi777. Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Zodra je jouw gegevens in hebt gevuld mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik kijken of ik kan achterhalen hoe dit precies zit.

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u bij KPN? Hussel of Alles-in-1? 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.