Beantwoord

Telfort abonneenummer niet vindbaar in MijnKPN

  • 30 October 2020
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik zie dat deze conversatie al lang niet meer aangepast is maar ik heb een beetje een zelfde probleem..

Ik probeerde mezelf op te geven voor de online TV app van Telfort.

Deze stuurt me door naar KPN omdat het dus overgedragen is.

De KPN ITV app heeft mijn gegevens nodig , maar ik heb geen abonnementsnummer van KPN .

Ik kan wel inloggen op de site van KPN maar ik kan geen accounts koppelen.

Klopt dit?

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 November 2020, 08:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Jorrit85, dat klopt, Telfort en KPN zijn intussen samen gegaan. Je kunt nu de KPN ITV app gebruiken. De gegevens die je nodig hebt om in te loggen zijn hetzelfde gebleven. Het abonneenummer dat je bij Telfort al had kan je nu gewoon blijven gebruiken. Als je deze niet weet, kan je ‘m opzoeken via MijnKPN, maar ik lees dat het koppelen van jouw abonnement niet lukt. 

Heb je al mail gehad over dat je overgezet bent naar KPN? 

Hoi Alexandra,

Ik heb een mail gehad met de mededeling "Telfort wordt KPN”

Verder kon ik nog niet concreets vinden in mijn mailbox.

Via mijn Telfort app kan ik mijn abonnement nummer niet vinden en via de "Mijn KPN’

app kan ik niets toevoegen.

Dus zowel de telfort ITV app en de KPN ITV app kan ik niet gebruiken.

Reputatie 7
Badge +19

@Jorrit85 Dat is wel gek, als je nog geen concrete mail gehad hebt over dat jouw abonnement overgezet wordt naar KPN, dan zou je alles nog in Mijn Telfort moeten kunnen zien. 

Ik zoek graag even met je mee. Kan je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum, naam van de contractant en laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer toevoegen in je forumprofiel? Geef je me een seintje zo gauw je ze hebt ingevuld?

Hoi Alexandra,

Ik heb de gegevens ingevuld hoor, ik kan helaas nergens de laatste 3 cijfers van mn rekening invullen.

Groeten,

Jorrit

Reputatie 7
Badge +19

@Jorrit85 Goedemorgen Jorrit, dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik heb ze erbij gepakt, en zie dat je al overgezet bent naar KPN. 

Dat betekent dat je via de KPN iTV online pagina tv kan kijken. Om dat te kunnen doen heb je jouw abonneenummer en pincode nodig, maar deze kon je niet vinden begreep ik. Je kunt op onze website jouw abonneenummer en pincode opvragen, laat je weten of dat is gelukt?

Hoi Alexandra! 
 

hij doet het hoor, via de nodige omwegen 😁

 

bedankt voor de moeite!