Telfort facturen inzien

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Hallon kpn,

 

waarom kun je als Telfort klant je facturen niet meer inzien? Als ik inlog bij kpn zie ik alleen mijn facturen van mijn mobiel.

 

ik hoor graag van jullie.

mvg Chris 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @ChrisO , als je gemigreerd bent naar KPN kun je in MijnKPN de TFT-facturen tot een jaar terug zien. Is in MijnKPN je thuis-abo al gekoppeld, zo ja, klik daar op en je kunt de facturen terugvinden.

Ben je nog niet over naar KPN dan kun je in MijnTelfort, rubriek thuis/facturen alles terug vinden.

 

Reputatie 7

Welkom op het forum @ChrisO. De facturen van het Thuispakket kan je, als je bent overgezet naar ons, inderdaad wel in MijnKPN vinden. Het is niet automatisch gekoppeld, dat kan je heel makkelijk zelf doen. Als je naar de product pagina gaat van Mijn KPN kan je kiezen om een product te koppelen. Als je daar de stappen volgt zal jouw Thuis abonnement inclusief facturen zichtbaar worden.

Als je nog niet naar ons bent overgezet, is het zoals Jan zegt nog te vinden in Mijn Telfort.

 

Lukt het daarmee om de facturen in te zien?