Beantwoord

Telfort naar KPN, kan niet koppelen in MijnKPN

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Inmiddel is mijn Telfort abonnement overgezet door én naar KPN. Na inloggen wil ik mijn produkten inzien maar zie geen produkten, ook kan ik niets koppelen.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 November 2020, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @JW Wouterse, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN. Het inloggen lukt wel begrijp ik, maar daarna zie je er weinig. Wat zie je precies als je bij de product pagina kijkt? En wat gebeurt er als je iets probeert te koppelen (dat kan ook via die pagina)? Je zegt dat je niets kunt koppelen, maar ik ben benieuwd wat er precies speelt. Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 7

Ik heb geen bericht meer van je gezien @JW Wouterse, is het koppelen nog gelukt?