Vraag

Twee klachten over niet functionerend MijnKPN account

  • 14 October 2022
  • 12 reacties
  • 82 keer bekeken

Beste KPN,

Al ruim 2 jaar ben ik klant bij jullie. Vanaf het eerste moment kan ik alleen goed inloggen op mijn account via de app op mijn telefoon. Zodra ik het probeer vanaf de PC krijg ik de volgende melding:

'’MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.'’

Dit heb ik in het prille begin als klant zijnde al telefonisch doorgegeven, maar het is (nog steeds) niet opgelost.

Daarnaast: 
Facturen worden naar mijn oude emailadres verzonden(!) Terwijl mijn huidig emailadres goed in het systeem staat… Binnenkort komt het oude emailadres te vervallen.

Wordt dit niet opgelost, stap ik eind van dit jaar over. 

Mvg,
Dion


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Dag @fdsafd goed dat je hier het verhaal verteld. Heb je jouw profiel voorzien van alle relevante informatie? De wachttijd op een moderater is een dag of drie. Komt goed!!

Beste @Joep1965,

Dank voor je reactie.
Yep, al twee jaar lang staat alles goed in het systeem, dat ik overigens alleen via de app op mijn telefoon kan benaderen….(ook dit forum kan ik niet benaderen vanaf mijn account) 

Het ligt in ieder geval niet aan ontbrekende gegevens. Alles staat goed, adres, emailadres, mobiele nummer + KPN tel. abonnement, internet en TV abonnement. Alle Persoons- en betaalgegevens. 

Mvg,
Dion

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @fdsafd, welkom op het forum en goed dat je contact zoekt! Wat ontzettend onhandig dat je problemen ervaart als je via de website wil inloggen op MijnKPN. Heb je dit in meerdere browsers en op verschillende apparaten? Heb je al eens geprobeerd om de tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen of om de pagina incognito te bezoeken? Ik hoor graag van je. 

En ik wil ook graag met je meekijken naar het e-mailadres. Als het gaat om de facturen van je thuisabonnement dan kan ik het hier voor je aanpassen. Wil je daarvoor je profiel invullen en aangeven wat het juiste e-mailadres is. Als je na het invullen een berichtje stuurt dan zie ik je reactie en kom ik weer bij je terug. Voor een mobiel abonnement kan ik het e-mailadres niet wijzigen, i.v.m. de veiligheid is er een extra sms verificatie nodig en dit gaat telefonisch. Je kan hiervoor telefonisch contact opnemen met mijn collega.

Beste @Liesbeth_ 

Hartelijk dank voor je reactie.
Uiteraard heb ik dat geprobeerd, zelfs op verschillende netwerken (thuis, werk) verschillende apparaten zoals pc/laptop, alle browsers, cookies/cache/geschiedenis verwijderd, hielp allemaal niets. 

Overigens kreeg ik een melding dat je reageerde binnen op zowel mijn oude emailadres en mijn nieuwe emailadres. 

Er mag telefonisch contact met mij worden opgenomen, ik ga zelf niet meer bellen, dat loste de vorige keer ook niets op, het koste me alleen veel tijd.   

Het gaat niet om facturen, het gaat om dat ik op een pc niet mijn account kan gebruiken (en geen facturen zie, maar dat heeft niets met de facturen ansich te maken) 

Quote: '’Wil je daarvoor je profiel invullen en aangeven wat het juiste e-mailadres is.'’
De velden ingevuld dankzij je clickable weblink, echter is er he-le-maal geen emailadres optie bij mij bij!?

Groetjes,
Dion

@Joep1965 @Liesbeth_ 

 

Na het inloggen krijg ik dit, verder kan ik nergens meer op klikken.
Verschillende apparaten, verschillende netwerken, ook na verwijderen van geschiedenis/cookies/cache etc.

Reputatie 5
Badge +8

Dankjewel voor het delen van de screenshot! Ik krijg hier niet direct duidelijk wat er aan de hand is, maar omdat het via de app wel werkt wil ik samen met je kijken of het helpt om het account te verwijderen en daarna weer aan te maken. Als je inlogt via de app, dan kan je rechtsonder voor je ‘profiel’ kiezen, linksboven kies je daarna voor ‘inloggegevens’ en daar vind je de optie ‘verwijder je account’. 

Na het verwijderen kan je een nieuw KPN ID aanmaken, dit kan met hetzelfde e-mailadres. Na het aanmaken kan je daarna je abonnement(en) weer toevoegen. Ik hoor graag of het daarna wel weer lukt om ook via de browser in te loggen op je eigen omgeving. 

En mijn excuses over de verwarring waar je het oude en nieuwe e-mailadres kan plaatsen. Dit kan je doen onder het kopje ‘persoonlijke opmerkingen’. 

Dank voor je bericht @Liesbeth_ 
Zojuist mijn emailadres toegevoegd 👍🏻

Nu ga ik stap twee uitvoeren, een totale verwijdering van mijn account…. 

Wish me luck.  

Reputatie 5
Badge +8

Succes @fdsafd! Ik zie dat je abonnementen niet meer zijn gekoppeld aan je KPN ID, dus het lijkt erop dat het gelukt is met het verwijderen. Nu kan je het KPN ID weer aanmaken en je abonnementen hier weer aan koppelen. Zodra dit is gedaan kan je inloggen op MijnKPN en je abonnementen weer bekijken en als het goed is ook de facturen. Als je via de browser nog een foutmelding krijgt, wil je dan de cookies/tijdelijke internetbestanden verwijderen? Ik hoor graag of het is gelukt. 

En ik zie je e-mailadres terug bij zowel je mobiele als je thuis abonnement. Bij welk abonnement ontvang je de facturen op het verkeerde e-mailadres? 

 @Liesbeth_ 

Jammer het is niet gelukt. 
Na het aanmaken en inloggen exact dezelfde melding. :-(
Ik ga het nogmaals proberen…. tegen beter weten in.

Reputatie 5
Badge +8

Dat is vreemd! Dat is meteen al na het inloggen of krijg je wel de mogelijkheid om je abonnementen toe te voegen? 

Hoi @Liesbeth_ 

Na het inloggen krijg ik verplichte schermen (Naam, achternaam etc). Nadat de schermen zijn ingevuld kom ik op de pagina waar ik verder niets meer kan, zie afbeelding.

Gr,
Dion

Reputatie 5
Badge +8

Dankjewel voor je reactie! Ik zie ook dat je KPN ID nog niet gekoppeld is aan je abonnementen. Wil je eens kijken of het koppelen wel lukt via de mobiele app? En of je daarna via de website nog steeds deze melding krijgt? Ik hoor het graag.