Beantwoord

Vaste telefoon doorschakelen via MijnKPN (website) zoals bij XS4ALL

  • 2 June 2022
  • 3 reacties
  • 462 keer bekeken

Ik ben XS4ALL klant en via de XS4ALL website was het redelijk makkelijk om in te loggen via website voip-selfcare.xs4all.nl  daar gaf je telefoonnummer in en wachtwoord n dan in het volgende scherm kon je het vaste telefoonnummer doorschakelen (totaal 2 schermen). Onderweg kon je dit ook redelijk makkelijk via Mobiel doen. Waar ik ook vaak gebruik van heb gemaakt.

Bij inloggen in Mijn KPN via de website moet je heel veel schermen doorklikken (i.p.v. 2 schermen zoals bij XS4ALL)  om uiteindelijk bij het scherm terecht te komen Wanneer wilt u doorschakelen.

  1. Mijn wens is dat die net zoals bij XS4All website op een snellere manier via de website kan (of via andere URL zoals bijvoorbeeld voip-selfcare.kpn.nl  zoals voip-selfcare.xs4all.nl) met 2 schermen . 
  1. Daarnaast als je op de website het vaste nummer doorschakelt en opslaan ingeeft is het volgens mij meer logisch dat de groene balk dat de gegevens succesvol zijn opgeslagen ook bij de opslaan button komt te staan en niet helemaal bovenin  het scherm waar het niet zichtbaar is (nadat je een nummer hebt ingegeven om door te schakelen).
  1. Als laatste opmerking in de app kan je aangeven bij 0 x overgaan doorschakelen en bij de website is dit minimaal bij 2 x overgaan doorschakelen graag ook op de website aanpassen bij 0 x overgaan doorschakelen zoals in de app.    

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 June 2022, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Joost_R, welkom op het KPN Forum!

1. We hebben geen directe link voor het veranderen van de doorschakeling. Maar ik heb wel een link die je op de juiste plek in MijnKPN brengt. De link kan je ook openen in een browser. Ook dan brengt het je op de juiste plek.

2. Dat vind ik ook logischer. Je kunt jouw feedback zelf doorgeven in de MijnKPN app. Dit kan door jouw telefoon te schudden als je in de MijnKPN zit.

3. Goede feedback! Ook dit kan je zelf direct een de makers van de app doorgeven via de feedback functie in de app.

Hoi Denise,

Bedankt voor je antwoord:

  1. De link https://mijn.kpn.com/r/vast-bellen/details gaat goed op de iPhone (Safari browser). Dit is inderdaad veel beter. Bedankt hiervoor. Helaas werkt deze link (nog) niet op de browsers (Edge, Firefox en Chrome)  op de notebook / PC je komt eerst in het inlogscherm via deze link en daarna weer dezelfde stappen die je normaal ook moet doorlopen. Dit komt misschien omdat de url  (https://mijn.kpn.com/r/vast-bellen/details ) volgens mij ook anders is op de Notebook / PC https://mijn.kpn.com/#/producten/<<GUID?>>./instellingen . Andere optie helemaal mooi zou zijn om de mogelijkheid te hebben om gebruik te maken van Siri (He Siri Schakel telefoon met nummer door) misschien kan dat al maar dan ontbreekt bij mij de kennis om dat te doen / in te stellen.
  2.  en 3. zijn doorgegeven via de Mijn KPN app dit werkt heel mooi!

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor de terugkoppeling, @Joost_R.

Ik heb gelijk even gekeken. Ik zie het inderdaad. Op de PC gaat de URL automatisch naar het Thuis overzicht. Daar heb ik op dit moment geen oplossing voor, sorry.

Voor zover ik weet gebruiken wij nog geen voice assistant voor MijnKPN. Of dit ooit komt, weet ik niet.