Vraag

Verbetervoorstel over duidelijker laten zien maandelijkste kosten in MijnKPN

  • 22 April 2023
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik naar Mijn KPN ga zie ik Kosten totaal vreemd genoeg is dat enkel het bedrag wat het internet deel betreft niet de werkelijke totaal kosten. Dit is best verwarrend aangezien hier ook nog de bedragen voor TV en telefonie opgeteld moeten worden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

https://mijn.kpn.com/#/overzicht

Dan kom ik bij de facturen uit daar gaat het niet om, de term kosten totaal klopt gewoonweg niet.

Reputatie 4
Badge +4

Dat ben ik met je eens dat het wat verwarrend overkomt.
Ze hadden beter het totaalbedrag wat op de factuur staat neer kunnen zetten.
Als je op een factuur klikt dan zie deze prijs weer terug, maar hier komen nog de extra's bij.
Mijn kosten totaal zijn €57,50 (Hussel Internet)
Mijn factuur is €93,99 incl. €57,50

 

 

Dat is dus mijn punt mijn werkelijke Kosten totaal zijn € 61,00 niet die € 49,00 dat is enkel wat de 100/100 internet verbinding mij kost. 

Daarom dus een verbeter voorstel pas ofwel de tekst aan of toon de werkelijke totaal kosten.

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het voorstel @Galdor68. Ik zal het intern doorgeven aan de mensen die over MijnKPN en de MijnKPN app gaan. Ik zal al wel eerlijk zeggen dat ik niet in afzienbare tijd al verbetering verwacht. 

Dank voor het voorstel @Galdor68. Ik zal het intern doorgeven aan de mensen die over MijnKPN en de MijnKPN app gaan. Ik zal al wel eerlijk zeggen dat ik niet in afzienbare tijd al verbetering verwacht. 

Als het maar wordt doorgegeven. Ik heb geduld, het belangrijkste is dat de factuur klopt. 

Neem ik die tekst letterlijk dan is mijn factuur bedrag eigenlijk te hoog 😉