Beantwoord

Verbruik per dag inzien

  • 10 January 2021
  • 9 reacties
  • 817 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo, ik heb sinds kort een KPN unlimited abonnement. Echter kan ik nergens in de Mijn KPN app mijn verbruik per dag zien. Ik vind het namelijk wel handig om te zien hoeveel MB’s ik nog over heb zodat ik op tijd kan aanvullen. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 January 2021, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Stefan.1997 ,

Dat kun je niet terugvinden in de Mijn KPN app. Je krijgt wel waarschuwingen per Sms als je op 50 procent ,75 procent en 100 procent zit.

Reputatie 2

Dat is wel een beetje vreemd. Je moet toch je verbruik kunnen inzien? Kan ik ook nergens zien of ik buiten de bundel bel?

Reputatie 7
Badge +28

Dat merkt je vanzelf. Jouw internet wordt dan heel erg traag. 

Gebruik je meer dan 5 GB in 1 dag? Dan kun je zo vaak je wilt 1GB extra activeren via sms of Mijnkpn om weer op volle snelheid te internetten. Als je wilt activeren met sms, stuur je NL1000 AAN naar 1266.

Reputatie 2

Dankjewel voor de sms code. Toch zou ik het fijn vinden als ik iets meer inzicht zou hebben

Reputatie 7
Badge +28

Dan kun je naar het internetverbruik kijken in jouw telefoon. Via het menu Mobiele Data kun je het verbruik terugzien. Zelfs per app gespecificeerd. 

 

 

Reputatie 2

Ik ga wel een resectie in de App Store. Want vind dit toch wel apart. Volgens mij de enige provider die dit niet aanbiedt.  Ik zie in de app store dat ik niet de enige ben die dit irritant vind. 

Ook ik heb moeite met het ontbreken van deze controlefunctie. Dat onbeperkt geen onbeperkt is kan ik nog begrip voor opbrengen maar dat KPN geen inzicht geeft in je gebruik vind ik niet meer van deze tijd.
Hoezo heb ik 80% van mijn data gebruikt? Ze kunnen wel meer zeggen. In tijden waar overheden en bedrijven het niet zo nauw meer nemen met de waarheid en financieel gewin de boventoon voert zou ik zelf graag inzicht houden in mijn gebruik en niet halverwege een programma (streaming) verrast worden door een sms. 
Het spijt me om te zeggen maar dan heeft T-Mobile zijn zaakjes toch beter voor hun klanten op orde. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Notaname, goed punt! Het is, zoals je zelf geconstateerd hebt, inderdaad nog niet veranderd. Wel hebben wij, en blijven we, intern doorgegeven dat deze wens er is. Wellicht wordt het in de toekomst nog veranderd!

Ik mis dit ook.

 

Het gekke is dat Simyo, een dochter van KPN, dit wel laat zien in de mijn Simyo app, je kunt daar belminuten en mbs per dag verbruikt zien! Je zou zeggen dat KPN die functie dan ook wel in de app heeft, aangezien de goedkopere Simyo het wel heeft.