Beantwoord

Verbruikte MB's niet zichtbaar in MijnKPN-app na wijzigen abonnement

  • 10 March 2022
  • 12 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo moderator,

Sinds 1 maart '22 mijn abonnement gewijzigd (van Unlimited naar 10GB).

Nu kan ik mijn de app op telefoon geen verbruikte MB's zien (wel van mijn dochters abonnement waar ik mee kan delen) maar weet dus nu niet hoeveel ik haar nog kan geven.

In webversie (op pc) zie ik dat ik nog 57.500 MB heb wat over 11 dagen vervalt. De einddatum van abonnement klopt nu ook niet meer want vanaf deze maand begint mijn abonnement op de 1e van de maand. Het is dus nog niet aangepast. Geen ramp maar zou het wel graag binnenkort aangepast willen zien zodat ik weet hoeveel MB's nog kan delen en zelf kan gebruiken :)

App net nog verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Mijn profiel is up to date. Gaat om telefoonnummer wat eindigt op 21.

Alvast dank voor het aanpassen. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 March 2022, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Muziekliefhebber1975! Begrijpelijk dat je inzicht wilt hebben in het verbruik. Ik zie dat je de app al hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heb je ook al het nummer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Hierdoor wordt het product opnieuw ingeladen. 

Dit kan in de app door in het overzicht van het mobiele nummer te kiezen voor “Meer opties bekijken”. Scroll naar onder en kies voor “Abonnement”. In het nieuwe overzicht zie je “Dit abonnement verbergen”.

Daarna voeg je het abonnement op de normale manier weer toe. Kan je laten weten of na die stappen je bundel weer zichtbaar is?

Reputatie 5
Badge +3

Hi @Muziekliefhebber1975! Begrijpelijk dat je inzicht wilt hebben in het verbruik. Ik zie dat je de app al hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Heb je ook al het nummer ontkoppeld en opnieuw gekoppeld? Hierdoor wordt het product opnieuw ingeladen. 

Dit kan in de app door in het overzicht van het mobiele nummer te kiezen voor “Meer opties bekijken”. Scroll naar onder en kies voor “Abonnement”. In het nieuwe overzicht zie je “Dit abonnement verbergen”.

Daarna voeg je het abonnement op de normale manier weer toe. Kan je laten weten of na die stappen je bundel weer zichtbaar is?

Beste @Bram_ 

Dank voor je reactie. Deze stappen precies zo gedaan zoals je zei maar helaas, niks veranderd. Kreeg nog een mail dat mijn product succesvol is gekoppeld maar kan nog steeds geen verbruikte MB's zien. 

Onder het kopje “Al mijn bundels bekijken” krijg ik blanco veld te zien als ik daarop klik. Ook ingelogd met computer en helaas daar ook niks te zien. Ik zie 4 strepen die van links naar rechts gaan onder het kopje “overzicht” die aan het laden zijn en blijven laden. 

Wat kan je mij nog meer aanbevelen om te doen? 

Reputatie 5
Badge +3

Update: 

Via MijnKPN app nog steeds geen MB's te zien (van mij telefoonnr. eindigt op 21, van andere abonnement wel).

Via MijnKPN computer wel MB's te zien, maar klopt niet: 2805/57500 6 dagen resterend.

Dit klopt niet, abonnement ging 1/3/'22 in en heb 10GB besteld. 

 

En ook vreemd: Ik heb 2000MB 1/3'22 gestuurd naar het andere nummer in de app (eindigt op 93) en deze zijn nu weg. Vandaag is alleen de 1000MB over die geldt bij de abonnement, maar waar is de rest? Die 2000MB waren niet op.

Er gaan dus een aantal dingen niet goed…...

Wie kan mij verder helpen om deze problemen (spoedig) op te lossen??

Reputatie 7
Badge +17

@Muziekliefhebber1975 het enige dat ik nog van je wil vragen is een screenshot van wat je ziet. Verberg daarbij wel je privé gegevens natuurlijk. Waar het om gaat is het gedeelte waar de bundel normaal hoort te staan. 

Ik heb ondertussen contact met de afdeling die het moet repareren. Zodra ik je screenshot heb geef ik die door. Daarna verwacht ik zo snel mogelijk een antwoord. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +3

@Bram_  Dank weer voor je actie.

 

Hierbij 2 foto's van MijnKPN app en 1 van MijnKPN via computer.

Laten we ons eerst focussen op het nummer wat het belangrijkste is (en wat het niet doet). Het andere nummer (van mijn dochter) kan later als mijn nummer (eindigt op 21) opgelost is. Lijkt mij prima idee.

Deze foto is beginscherm app

 

Reputatie 5
Badge +3

Dit scherm krijg je als je op mijn gegevens klikt net onder de groene telefoon in de app. 

Reputatie 5
Badge +3

@Bram_ en dit is MijnKPN via computer. De 3 screenshots zijn vanavond gemaakt.

Bij vragen hoor ik het graag. Nogmaals dank voor je tijd en moeite. 

Reputatie 7
Badge +17

@Muziekliefhebber1975 zijn we voor! :wink: Screenshots zijn ondertussen doorgezet en we zijn bezig aan de oplossing. 

Reputatie 5
Badge +3

Beste @Bram_ 

Het lijkt opgelost. Ik kan vanaf vandaag weer de verbruikte MB's zien, dat is goed nieuws!

Ik zie alleen dat vandaag mijn bundel is ingegaan (nu nog 30 dagen gelden). Blijft dit zo of wordt dat per 1 april weer op 0 gezet en is dit ter overbrugging?

Mijn andere abonnement loopt over 9 dagen af.

Graag zou ik mijn nieuwe bundels vanaf de 1e van de maand willen laten ingaan (hier heb ik al eerder een topic over gemaakt). Ik heb het graag overzichtelijk. Mocht dit niet lukken om dit aan te passen dan zal ik mijn abonnement verlengen op 1 april of 1 mei a.s. 

I.i.g. bedankt voor je acties, ook voor de collega die dit gefixed heeft zodat ik weer mijn verbruik kan zien. Wel te hopen dat als ik mijn abonnement verleng ik wel meteen de bundel kan zien ;) 

Laat je mij dit nog even weten wat ik het beste kan doen zodat beide abonnementen op de 1e van maand ingaan? 

Reputatie 7
Badge +17

@Muziekliefhebber1975 blij om te horen dat alles weer werkt. 

Ik kan helaas niks doen aan het ingaan van de bundel. Door een slim moment te kiezen voor je wijziging kan je deze zelf op een ander moment laten ingaan. Ik kan over het moment van ingaan alleen geen beloftes maken. 

Reputatie 5
Badge +3

Dit probleem is opgelost. Met dank aan @Bram_ en diegene die geholpen hebben achter de schermen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Muziekliefhebber1975 Voornamelijk de mensen achter de schermen. 😉 Mocht het nog een keer voorkomen laat het hier dan weten. Dan zetten we het door en is het zo weer opgelost. Ik ga er vanuit dat het niet nodig zal zijn.