Hallo moderator,
Sinds 1 maart '22 mijn abonnement gewijzigd (van Unlimited naar 10GB).
Nu kan ik mijn de app op telefoon geen verbruikte MB's zien (wel van mijn dochters abonnement waar ik mee kan delen) maar weet dus nu niet hoeveel ik haar nog kan geven.
In webversie (op pc) zie ik dat ik nog 57.500 MB heb wat over 11 dagen vervalt. De einddatum van abonnement klopt nu ook niet meer want vanaf deze maand begint mijn abonnement op de 1e van de maand. Het is dus nog niet aangepast. Geen ramp maar zou het wel graag binnenkort aangepast willen zien zodat ik weet hoeveel MB's nog kan delen en zelf kan gebruiken :)
App net nog verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Mijn profiel is up to date. Gaat om telefoonnummer wat eindigt op 21.
Alvast dank voor het aanpassen.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel