Beantwoord

Verkeerde naam en nummer in MijnKPN

  • 20 July 2021
  • 6 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb een gelijksoortig probleem.  Ik heb een nieuwe simkaart met nummerbehoud.  Deze is vandaag geactiveerd.  In mijn kpn verschijnt een naam van een relatie met een compleet ander nummer.  Hoe krijg ik mijn eigen naam bij dit nummer? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Carsdabelle 23 July 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Carsdabelle, welkom! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart:  Ik begrijp dat je in MijnKPN een andere naam en nummer ziet staan. Wat zie je en waar zie je dit precies? Zou je anders een screenshot kunnen plaatsen? Vergeet daarbij niet om persoonlijke informatie weg te vegen.

De naam boven mijn nummer in MijnKPN op mijn telefoon is de naam van een relatie met een compleet ander nummer. Zie onderstaand. 

 

Reputatie 7
Badge +17

We zien dit wel eens gebeuren als het nummer ook onder een andere naam geregistreerd staat in jouw telefoon. Maar ik begrijp dat dit bij jou niet het geval is. De naam die jij ziet staan, is gekoppeld aan een compleet ander nummer in jouw telefoon. Mijn advies zou daarom zijn om jouw mobiele abonnement opnieuw te koppelen. Daarvoor dien je het product eerst los te koppelen van jouw KPN ID. Dit kan via de webbrowser versie van MijnKPN. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.

Meerdere keren geprobeerd, maar hij blijft de verkeerde naam koppelen, zelfs nu ik betreffende relatie uit mijn telefoonverwijderd heb. 

Ik  heb het al gevonden.  Er was een vreemde koppeling van namen in mijn telefoon.  Dank voor de hulp. 

Reputatie 7
Badge +17

Het is een bijzonder probleem, maar fijn dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen. :blush: