Beantwoord

vernieuwde mijnkpn app is onoverzichtelijk

  • 24 October 2020
  • 6 reacties
  • 138 keer bekeken

Sinds de laatste update staat het nummer van mijn zoon bovenaan ipv mijn nummer. Bij mb's delen staan geen namen van contacten meer vermeld. Graag een oplossing. 

icon

Beste antwoord door Rogierpl 30 October 2020, 22:08

Bekijk origineel

6 reacties

Hier ben ik het helaas mee eens. Daarbij komt nog eens dat het aantal mb's en belminuten niet meer zichtbaar zijn. De voor mij meest handige feature is dus verdwenen

Gelukkig nog wel gewoon via MijnKPN op internet te zien, maar het is er wat mij betreft niet beter op geworden!

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb helaas niet direct een oplossing voor je @Eric K. Er staat inderdaad nu een 06-nummer in plaats van een naam. Ik kan me voorstellen dat een naam fijner is. Meer dan dit aangeven bij ons MijnKPN team kan ik niet doen helaas. MB's en belminuten horen wel zichtbaar te zijn in de app @Rogierpl. Ik zie ze in ieder geval wel staan. Misschien dat je de app kunt updaten of opnieuw kunt installeren? 

Beste Niek. Hopelijk wordt het alsnog zo ingevoerd dat de namen weer zichtbaar zijn. Blijf ik nog met het feit dat de naam van mijn zoon als "hoofdnummer" wordt vermeld. Daaronder staan mijn andere mobiele nummers, met mijn eigen nummer daartussen. Ik zie graag mijn eigen nummer als eerste. 

Reputatie 5
Badge +8

Je hebt helaas niet de mogelijkheid om de producten te wisselen van plek. De enige oplossing die ik hiervoor kan bedenken is door alles te ontkoppelen. Vervolgens alles weer toe te voegen en ik vermoed dan jouw nummer als laatste. Maar dat weet ik niet zeker. 

Ik heb helaas niet direct een oplossing voor je @Eric K. Er staat inderdaad nu een 06-nummer in plaats van een naam. Ik kan me voorstellen dat een naam fijner is. Meer dan dit aangeven bij ons MijnKPN team kan ik niet doen helaas. MB's en belminuten horen wel zichtbaar te zijn in de app @Rogierpl. Ik zie ze in ieder geval wel staan. Misschien dat je de app kunt updaten of opnieuw kunt installeren? 

Klopt. Toen ik de app later weer opende, waren de mb's gelukkig weer zichtbaar.

En v.w.b. de namen, die zijn nu ook weer zichtbaar, samen met de bijbehorende nummers.

Snel opgelost!

Reputatie 5
Badge +8

Super! Zodra ik iets aangeef laten ze alles vallen en gaan ze direct voor me aan de slag ;) 

Reageer