Beantwoord

Verschil in Mijn KPN in app of Windows (webversie)

  • 24 November 2021
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 1
  • Slimmerik
  • 62 reacties

Op mijn Iphone 6s staan mijn mobiele abonnementen en mijn internet/TV abonnement in de App Mijn KPN. Vervolgens log ik in op Mijn KPN op mijn Windows laptop dan staan die abonnementen niet in Mijn KPN. Vervolgens koppel ik die abonnementen in Windows. Daarna zijn die abonnementen in de Iphone app verdwenen. Moet dat niet synchroon lopen? Of moet ik de Mijn KPN App in Windows niet gebruiken?

icon

Beste antwoord door jkb 24 November 2021, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jkb 

Het lijkt erop, dat je bij de MijnKPN app op de iPhone en de MijnKPN op je Windows PC niet dezelfde KPN ID gebruikt. Een ‘product’ zoals je mobiel of thuis abonnement kan maar aan één KPN ID tegelijk gekoppeld zijn. Als je het koppelt aan de één dan wordt het automatisch ontkoppeld van de ander.

De oplossing: gebruik overal dezelfde KPN ID.

Reputatie 1

Toch gebruik ik dezelfde kpn id!!

 

Reputatie 7
Badge +21

Toch gebruik ik dezelfde kpn id!!
 

Dan houdt het voor mij op, de symptomen wijzen op verschillende KPN ID's

Reputatie 1

Hallo @jkb 

Het lijkt erop, dat je bij de MijnKPN app op de iPhone en de MijnKPN op je Windows PC niet dezelfde KPN ID gebruikt. Een ‘product’ zoals je mobiel of thuis abonnement kan maar aan één KPN ID tegelijk gekoppeld zijn. Als je het koppelt aan de één dan wordt het automatisch ontkoppeld van de ander.

De oplossing: gebruik overal dezelfde KPN ID.

 

Ruud, excuses!! Toch 2 verschillende emailadressen. Nl ook op de Iphone van mijn echtgenote. Het probleem is opgelost. Jammer dat de KPN app niet de mogelijkheid geeft vsn een 2e gebruiker.

Reputatie 7
Badge +21

Kan gebeuren, excuses aanvaard :wink: .  Het was ‘gewoon’ de enige verklaring voor de verschijnselen.