Beantwoord

Verschil tussen Mijn KPN app en Mijn KPN op computer

  • 8 November 2023
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 4
Badge

Als nieuwkomer heb ik even een vraagje.
Wanneer ik in de Mijn KPN app op mijn iPhone kijk zie ik dat ik mijn bestelling kan volgen en dat de status staat op “Bezig met de overstap”.

Wanneer ik naar Mijn KPN ga op mijn computer en kijk onder “Producten” dan staat daar wel mijn adres, en na klikken hier op is alles leeg. Ik kan daar nergens de status van mijn bestelling in vinden. (ook niet in een andere rubriek)

Mijn aansluitingsdatum is 17 november 2023.

Zou het niet zo moeten zijn dat ik in beide Mijn KPN’s hetzelfde zou moeten kunnen zien?

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 November 2023, 17:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MarcoDD ,

Mijn KPN via de PC wordt volledig bruikbaar na ongeveer twee dagen na de start van jouw abonnement. Ook via de app komen dan meer opties beschikbaar. 
 

Voor de app is onlangs een update uitgerold. Hierdoor heb je daar nu meer mogelijkheden.

Reputatie 4
Badge

Hallo @MarcoDD ,

Mijn KPN via de PC wordt volledig bruikbaar na ongeveer twee dagen na de startbaan jouw abonnement. Ook via de app komen dan meer opties beschikbaar. 
 

Voor de app is onlangs een update uitgerold. Hierdoor heb je daar nu meer mogelijkheden.

Ahaaa. Super bedankt voor het snelle antwoord. 👍

Ik moet nog even geduld hebben tot de 17de. 
Hoop dat alles op tijd binnen komt en de overgang van Ziggo naar KPN soepeltjes verloopt.😁

Reageer