Beantwoord

Verwijdering van Forum en MijnKPN

  • 3 October 2021
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste Team KPN, Ik wil graag dit account en MijnKPN account verwijderd hebben. Dit was niet mogelijk in de app en/of reguliere login op de webpagina. Tevens wil ik gebruik maken van het AVG recht om vergeten te worden.

 

Is het daarnaast nog mogelijk om in de toekomst een nieuwe MijnKPN account te maken gebaseerd op mijn internet abonnement en alle overige producten? Ontzettend bedankt alvast en fijn weekend!

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 October 2021, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Je kunt ook jouw Internet abonnement en overige producten aan deze KPN ID koppelen.

Goede morgen en bedankt voor uw suggestie! Echter, zou ik dit opgelost willen hebben door een admin en/of moderator van KPN.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @CalvinT, jouw verzoek zal worden uitgevoerd. Het huidige forum en MijnKPN account zal worden verwijderd. Je hebt later altijd weer de mogelijkheid een nieuw KPN ID aan te maken. 

Hi, ik heb al een andere KPN profiel waar staan mijn producten gekoppeld en wil ik graag de huidige profiel/forum verwijderen.

Goedemorgen @CalvinT, jouw verzoek zal worden uitgevoerd. Het huidige forum en MijnKPN account zal worden verwijderd. Je hebt later altijd weer de mogelijkheid een nieuw KPN ID aan te maken. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi, ik heb al een andere KPN profiel waar staan mijn producten gekoppeld en wil ik graag de huidige profiel/forum verwijderen.

Goedemorgen @CalvinT, jouw verzoek zal worden uitgevoerd. Het huidige forum en MijnKPN account zal worden verwijderd. Je hebt later altijd weer de mogelijkheid een nieuw KPN ID aan te maken. 

 

Ga ik voor je regelen. 

Beste Team KPN, Ik wil graag dit account en MijnKPN account verwijderd hebben. Dit was niet mogelijk in de app en/of reguliere login op de webpagina. Tevens wil ik gebruik maken van het AVG recht om vergeten te worden.

Mvg Dorra

Reputatie 7
Badge +19

Beste Team KPN, Ik wil graag dit account en MijnKPN account verwijderd hebben. Dit was niet mogelijk in de app en/of reguliere login op de webpagina. Tevens wil ik gebruik maken van het AVG recht om vergeten te worden.

Mvg Dorra

Gaan we voor je regelen!