Vraag

Waar zijn mijn MB's gebleven?

  • 22 April 2021
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb nieuwe mobiel,oude kapot!ik moet nog zeker 15000mb's er op hebben staan.maar ik ziet alleen nog maar een paar honderd mb's er op staan.ik had wel zeker 7dagen niets verbruikt!maar bij een berichtje van kpn,staat er weer ineens 25000mb's,wat ook niet kan kloppen,omdat de nieuwe maand nog 8dagen duurt!!mijn plan was om een aantal mb's over te zetten naar mijn tablet!!!,'ook op mijn nieuwe tablet vind ik de mb's onduidelijk,hoeveel ik nog over heb! Van de 1000,die ik standaard krijgt!?mijn oude mijn kpn vond ik toch beter hoor!want als je die opende zag je gelijk je mb's staan,nu moet je nog een nummer aan tikken he'.maar nu over mijn mb's,waar zijn ze gebleven allemaal!!?ik hoop hier een antwoord te krijgen,want ik zit zo zonder mb's,terwijl ik normaal altijd veel over heeft!!!?bedankt  alvast.gr:Ineke(Tostie)

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Goedemorgen @Tostie en welkom op het forum! Graag kijk ik even met je mee om erachter te komen waar de MB's gebleven zijn. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!

Welke contactgegevens bedoeld u,want telefoon en email is toch al bekent bij mijn profiel?🙋‍♀️🐻