Beantwoord

Waarom is er in kolom 'Uw extra opties' geen hyperlink onder 'KPN veilig'?

  • 8 May 2023
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ingelogd in mijn 'KPN account' klik ik op 'producten' waarna een pagina met 3 kolommen opent.
Eerste kolom met naam 'Direct regelen', 2e kolom met naam 'Uw extra opties' en 3e kolom met 'facturen'.
Onder kolom 'Uw extra opties' zie ik alleen 'KPN veilig' staan, zonder hyperlink, maar dat is eigenlijk niet handig.
Want je kunt zo niet zien op welk adres je de console van de anti virus app kunt vinden, of klikken op de link om naar het adres van de anti virus app te gaan met login console.
Een hyperlink onder 'KPN Veilig' lost dit probleem op.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 10 May 2023, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @kpnusrnl! Goed dat je met ons meedenkt om onze producten duidelijker en beter vindbaar te maken. In dit geval geeft de kolom met “Uw extra opties” alleen weer welke extra opties je hebt. Die is alleen om een overzicht te geven. En niet om verder door te sturen. Om diezelfde reden staat de link naar onze pagina over KPN Veilig ook niet in de webwinkel. 

In dit geval is het dus bewust gekozen het zo te doen. 

Reputatie 1
Badge

Hi @kpnusrnl! Goed dat je met ons meedenkt om onze producten duidelijker en beter vindbaar te maken. In dit geval geeft de kolom met “Uw extra opties” alleen weer welke extra opties je hebt. Die is alleen om een overzicht te geven. En niet om verder door te sturen. Om diezelfde reden staat de link naar onze pagina over KPN Veilig ook niet in de webwinkel. 

In dit geval is het dus bewust gekozen het zo te doen. 

Hoi @Bram_ , het is me duidelijk waarom er op die locatie voor is gekozen om het zo te doen. Maar op andere locaties kan ik ook niet zo snel een verwijzing naar ‘KPN Veilig’ vinden. Want je moet echt weten waar je naar zoekt om bij die console te komen. Een ‘gewone’ gebruiker zal daar dan ook een stuk meer moeite mee hebben. Met alle respect, bij ‘XS4all’ was dat toch echt een stuk klantvriendelijker geregeld.