Beantwoord

Waarom worden Mobielnummers Ontkoppelt in de MijnKPN App

  • 20 May 2023
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb MijnKPN op mijn mobiel geïnstalleerd en geactiveerd.
Ik kan op mijn mobiel in MijnKPN zien wat het bel min/sms en data MB verbruik is op zowel mijn mobiel als het verbruik op de mobiel van mijn vrouw.
Tevens kan ik data delen met mijn vrouw.
Mijn vrouw en ik willen dat alle informatie voor beide beschikbaar is dus heb ik ook op haar mobiel MijnKPN geïnstalleerd.

 

Probleem:
Op het moment dat ik MijnKPN open op haar mobiel moet ik haar nummer toevoegen en activeren. Dan kan zij alle verbruik informatie bekijken en MB's delen.
Wat schets mijn verbazing. Mijn mobiel nummer wordt ontkoppeld. Als ik de gegevens wil bekijken moet ik mijn nummer toevoegen en activeren.
Als ik dat doe wordt mijn vrouw ontkoppeld uit MijnKPN.
Dit is ongewenst voor ons.

 

Vraag:

Hoe kunnen wij op beide toestellen MijnKPN gebruiken zonder te moeten koppelen omdat we ongevraagd worden ontkoppeld?

 

 

PS: Gerelateerde topic mbt “Overgaan naar abonnement” heb ik er niet bijgezet en kan ik niet verwijderen.

 

icon

Beste antwoord door Nick83 20 May 2023, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een abonnement kan maaar gekoppeld worden aan 1 MijnKPN account. Vanaf 2 verschillende MijnKPN accounts toegang hebben tot hetzelfde abonnement kan dus niet.

De enige optie is dus: op beide toestellen inloggen met hetzelfde account. 

Dank Niek83 voor je reactie. Ik moet dit even uitzoeken.
Ik maak op mijn PC en op mijn mobiel gebruik van hetzelfde mail adres maar op mijn PC gebruik ik een ander wachtwoord dan op mijn mobiel. Toch kan ik op mijn PC en mijn mobiel de gegevens in MijnKPN bekijken.

Ik ga nu onderzoeken of ik alles gelijk kan trekken op mijn PC, op mijn Mobiel en op de Mobiel van mijn vrouw.

Het voelt wel vreemd dat ik op de mobiel van mijn vrouw (met een ander 06 nummer en haar mail adres) mijn mail adres en wachtwoord moet gebruiken. Maar ik ga dit uitzoeken.

Beste Niek83.

Alles gelijk getrokken. Het is gelukt.

Dank voor het goede advies.