Beantwoord

Waarom wordt mijn mobiel steeds ontkoppeld van mijn KPN-ID?

  • 6 October 2022
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Gisteren bleek mijn mobiele abonnement niet te zijn gekoppeld aan mijn KPN-ID, hoewel dat in het verleden wel het geval was. Ik koppelde gisteren het mobiel weer aan mijn KNP-ID, en vanmorgen kreeg ik een mail van noreply@kpn.com met als tekst: 'Je KPN product voor Mobiel is ontkoppeld van je KPN ID.' Ik heb geen idee waarom dat ontkoppelen is gebeurd. En ik vind het vervelend want voor opnieuw koppelen moet ik mijn telefoonnummer, en de laatste drie cijfers van mijn iban invoeren, en die laatste weet ik vaak niet uit mijn hoofd. 

Kunnen zowel het thuis-abonnement (vaste telefonie en TV) en met mobiele abonnement niet allebei gewoon aan mijn KPN-ID gekoppeld blijven? 

HgrJW. 

icon

Beste antwoord door GeSp 6 October 2022, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JWA Langendijk 

 

Zitten er meerdere mobiele telefoonnummers onder dat abonnement?

Zoiets kan gebeuren als degene met een andere nummer hetzelfde abonnement koppelt onder zijn eigen KPN ID dan wordt het bij jouw KPN ID automatisch ontkoppeld, een abonnement kan maar aan 1 KPN ID gekoppeld zijn. Op het moment dat jij het dan weer koppelt zal het bij de ander weer ontkoppeld worden.

Je zou dan het abonnement kunnen laten splitsen zodat de nummers op ieders eigen naam komen te staan en ze dan wel als apart mobiel product gekoppeld kunnen worden.

Je kunt hiervoor bellen naar 0800 0402.