Graag uitleg ( kreeg vandaag een mail met het onderwerp )
Uw KPN product voor thuis is ontkoppeld van uw KPN ID .
wat betekend dat nu weer
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelGraag uitleg ( kreeg vandaag een mail met het onderwerp )
Uw KPN product voor thuis is ontkoppeld van uw KPN ID .
wat betekend dat nu weer
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelKwam die mail wel van KPN? ...@kpn.com
ja Jan
kwam via mijn kpn mail
en via kpn.com
Even bellen met 0800 0402.
Succes.
Hallo
Heb je misschien een nieuw KPN ID aangemaakt en daarmee het “Thuis” product (Internet thuis) gekoppeld in MijnKPN? Dan is dit product automatisch ontkoppeld van het ‘oude’ KPN ID.
Een product kan maar aan één KPN ID gekoppeld zijn.
Het mailtje wordt automatisch verstuurd ter bevestiging.
En nu
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.