Beantwoord

Weet telefoonnummer van abonnement niet, dus kan niet koppelen aan MijnKPN

  • 3 June 2022
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb een 5G SIM only besteld.

De 5G SIM ga ik gebruiken in de Zyxel NR5101 5G router voor internet op de camping. Ik heb dus geen toestel om de SIM in te doen. Wel een iPhone maar deze heeft een nano SIM en de Zyxel een Micro SIM. Niet handig om de SIM Kaart voor de iPhone geschikt te maken. 

 

Bij de bestelling en aflevering wordt het mobiele nummer niet bekend gemaakt. Nu wil ik deze wel toevoegen aan MijnKPN. En ik moet volgens mij het nummer dan ook nog eens bevestigen.

 

Hoe dan?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 June 2022, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Denmobiel de simkaart is heel flexibel, kun je groter en kleiner maken, naar gelang de behoefte.

met *#149# weet je wat je nummer is.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Denmobiel, welkom op het KPN Forum!

Wat @JanD zegt, klopt: 

Hallo @Denmobiel de simkaart is heel flexibel, kun je groter en kleiner maken, naar gelang de behoefte.

met *#149# weet je wat je nummer is.

Succes.

 

Maar dat wist je zelf ook al wel, geloof ik. Ik denk alleen wel dat dit de manier is.

Om een nummer aan KPN te koppelen zal er ook een verificatie sms verstuurd moeten worden. Jouw simkaart zal dus toch in een toestel moeten om deze te koppelen.

Misschien heb je nog een oud toestel liggen waar een microsim in past. Anders zal het toch met jouw iPhone moeten. Nadat je jouw nummer hebt gekoppeld, kun je een vervangende simkaart aanvragen.