Beantwoord

wijzigen e-mailadres lukt niet in MijnKPN

  • 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

betreft: klantnummer 10********

Het is niet mogelijk mijn (klanten) e-mail adres te wijzigen, ook niet via mijnkpn. 

Het staat nu op m********@scania.com maar moet zijn: M*******@gmail.com

kunt u dit voor mij aanpassen?
Vast bedankt


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy + titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 12 August 2021, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo en welkom, @maan. Balen dat het wijzigen van jouw e-mailadres niet lukt via MijnKPN. In dat geval raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen. Voor een dergelijke wijziging is direct contact met de contracthouder namelijk gewenst. Het forum is daarvoor geen geschikte plek. Je kunt ons maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00 uur bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.