Beantwoord

XS4ALL data only abonnement niet te koppelen aan MijnKPN

  • 21 March 2022
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Komt mij bekend voor. Ik probeer nu al dagen mijn door KPN zelf toegestuurde KPN datasim (ik ben een XS4all klant die helaas de gevolgen ondervind van de overname door KPN maar heel eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht)  ter vervanging van de XS4all datasim,  te koppelen in Mijn KPN maar ik krijg alleen maar de melding dat het ophalen van gegevens niet mogelijk is en zoals tegenwoordig gebruikelijk in de excuus cultuur, excuses. Welke gegevens moeten er dan worden opgehaald vraag ik dan af en bij wie? KPN heeft zelf een sim naar mij gestuurd met een nieuw nummer naar een bij KPN bekend huisadres, dan is dat toch allemaal al bekend of ben ik van een andere planeet?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 March 2022, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @John620521, welkom op het KPN forum!

Ik lees dat 't niet gladjes verloopt met koppelen van jouw abonnement in MijnKPN. Ik ben allereerst benieuwd of je daadwerkelijk overgestapt bent van een XS4ALL abonnement naar KPN? Of heb je jouw eigen abonnement behouden bij XS4ALL? We heten XS4ALL klanten welkom op ons forum, met daarin meteen meer uitleg over wat er gelijk blijft en wat er verandert.

We doen ons best om iedereen hier zo snel mogelijk te helpen, afhankelijk van hoe druk het is. Ik ben daarom ook benieuwd of je intussen verder gekomen bent.

Dag Alexandra, ik ben intussen verder gekomen, kennelijk had e.e.a. in de techniek achterstanden opgelopen maar uiteindelijk werd het nieuwe 907 nummer (behorende bij de KPN datasim die door KPN aan mij is gestuurd ter vervanging van de XS4all datasim) herkend. Het koppelen is dus gelukt.

De vraag of ik mijn eigen abo bij XS4all behouden heb begrijp ik niet. Voor zover ik alles heb begrepen werden alle XS4all klanten omgezet naar KPN, daarom kreeg ik dus ook een nieuwe datasim.

Voor de rest is alles gelukt, in Mijn KPN heb ik ook de Internetverbinding kunnen koppelen, want i.t.t. de eerdere pogingen, waarin Mijn KPN meldde dat op mijn adres er GEEN Internet verbinding was ( ietwat vreemd want over die verbinding werk ik n.l. 🙂 ) lukte dat ineens ook.

Hartelijk dank voor jouw reply.  Met vriendelijke groeten,

 

John