Beantwoord

XS4ALL Pack abonnement koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 30 November 2022
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Beste,

Ik tracht mijn producten te koppelen van KPN met een KPNID. Er wordt vervolgens gevraagd om welk abonnement; Mobiel of Thuis. Echter ik “zit” bij T-Mobile, er valt dus niets te koppelen; ik heb nl een XS4ALL Pack abonnement bij XS4ALL email-adres en FSecure. Echter Fsecure roept dat mijn abonnement is verlopen en ik kosteloos KPN Veilig kan installeren. Maar dan moet ik eerst mijn producten koppelen om KPN Veilig te kunnen installeren en ben ik weer bij af.  

Graag hulp in deze.

Groet

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 December 2022, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @A3 Boelens . Welkom op het forum.

De XS4All helpdesk bestaat gewoon nog en mijn advies is om hen te bellen:

 

Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.