Beantwoord

2e MijnKPN account aanmaken met één e-mailadres

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 331 keer bekeken

Hallo 

Ik beheer voor mijn vader het internet/TV contract. Bij Telfort kon ik met mijn E-mailadres ook voor hem een account aanmaken voor "mijn Telfort”   Bij "mijn KPN” lukt dat niet. Hij geeft dan aan dat het E-mail adres al bekend is.

Graag advies

icon

Beste antwoord door Leo Steuten 13 December 2020, 00:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Leo Steuten , een emailadres kan ook maar 1x toegekend worden, dat was bij TFT niet anders.

Als er aangegeven wordt dat het adres een bekend adres is zal je een ander adres moeten kiezen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum.

Dit heeft natuurlijk helemaal niets met televisie te maken.

Probeer volgende keer in de juiste topic de vraag te maken.

 

Ga na MijnKPN en log in.

Hier kan je meerde e-mail adressen en accounts aanmaken voor een e-mail adres.

Of maak een Gmail aan. 

 

Hallo 

Ik beheer voor mijn vader het internet/TV contract. Bij Telfort kon ik met mijn E-mailadres ook voor hem een account aanmaken voor "mijn Telfort”   Bij "mijn KPN” lukt dat niet. Hij geeft dan aan dat het E-mail adres al bekend is.

Graag advies

Hallo, bedankt voor Uw reactie maar dit kon bij Telfort wel.  Maar het is al gelukt. Bij producten kun je een nieuw product aanmaken van een ander adres als thuis. Hiervoor heb je het relatienr. en de 3 laatste cijfers van het bankrek.nr. nodig.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Leo Steuten 

 

Bedoel je nu dat je hetzelfde product gekoppeld hebt onder een andere MijnKPN ID?

Dan is dat product nu automatisch ontkoppeld bij het MijnKPN ID waar het eerder aan gekoppeld was.

Een product kan maar aan 1 MijnKPN ID gekoppeld zijn.

Ik zie onder mijn account zowel de gegevens van mezelf en dat van mijn vader.

Mijn vader heeft geen "mijn kpn”  

En nu te bed.