Vraag

3 Volledige seizoenen opnames verdwenen

  • 12 June 2023
  • 6 reacties
  • 149 keer bekeken

Help, er zijn 3 volledig opgenomen seizoenen van mijn series verwenen! Er worden ook herhalingen uitgezonden van vorige seizoenen en die verschijnen als enkele opname in je lijst. Die verwijder ik elke week en mijn nieuwe seizoenen lopen gewoon door. Zo heb ik ook vanmorgen de enkele afl verwijderd, er stond ook, 1 afl, daaronder de 23 afl van nieuwe seizoen en hele titel is verdwenen inclusief de serieopname van het hele nieuwe seizoen. Ik ben alleen in huis, zou graaag mijn series terugwillen, ik huil... Help...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Goedemiddag @LouMge ,

Dat zijn geen leuke dingen. Om welke serie/seizoenen gaat het? (en van welke zender?)

Verwijderde/Verdwenen opnames kunnen dan niet hersteld worden, maar zou graag even meekijken op de achtergrond of we een oorzaak kunnen vinden. Zou een moderator je abonnementsnummer van iTV door mogen geven? (hiervoor moet hij wel in je forumprofiel ingevuld staan)

Goedemiddag  TijtheMan,

Allereerst dank voor je reactie, het gaat om de zender veronica op zondagavond de series, FBI seizoen 5, FBI most wanted seizoen 4 en FBI international seizoen 2. Alle 3 de series begonnen met deze seizoenen op 13 nov 2022, met een pauze hervat in maart 2023. En uhhh... Forumprofiel?

 

Reputatie 7
Badge +8

Goedemorgen @LouMge,

Het forumprofiel vindt je bovenaan de pagina:

 

Daar kom je op de pagina waar je gegevens in kunt vullen waar alleen de moderators van het forum bij kunnen (en jij zelf natuurlijk).

Zo op het eerste oog is er niet specifiek iets aan de hand met betreffende opnames. Er zal dus iets anders spelen waardoor ze niet meer beschikbaar staan in je opnamelijst. Hier zullen we wat verder in moeten duiken en daar heb ik dan inderdaad het abonnementsnummer voor nodig (via de moderator met je toestemming).

Goedemorgen TijtheMan, 

Ik ga m nu invullen, hoop echt dat het nog ergens te vinden is. Dank voor hulp!

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @LouMge,

Ik heb in een privébericht wat info/vragen gestuurd. (via dezelfde profielknop bovenaan de pagina terug te vinden)

Van een bepaalde serie had ik een groep afleveringen van seizoen 1 en een groep afleveringen van seizoen 2. Toen ik de laatste aflevering van seizoen 1 had gezien heb ik de groep van seizoen 1 verwijderd. Vervolgens bleek de groep van seizoen 2 ook weg. Schijnbaar gaat het verwijderen van een groep afleveringen op titel en niet op groep. Dus als twee groepen dezelfde titel hebben en je verwijdert de ene dan ben je ook de andere kwijt. Zo heb ik al herhaaldelijk meer verwijderd dan mijn bedoeling was.