Beantwoord

4k ontvanger

  • 9 January 2021
  • 12 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

wij zijn al meer dan 10 jaar klant bij KPN en hebben dan ook nog niet het Hussel pakket.

nu zouden we graag ook onze iTV ontvanger uit het zicht plaatsen, maar dit kan alleen met de nieuwe 4k ontvanger van KPN.

Ik heb in mijn KPN gezocht om 4k aan te zetten, maar dat kan alleen als we overstappen naar Hussel. Waarom geeft de KPN oudere leden niet gewoon de mogelijkheid om voor deze nieuwe ontvanger te kiezen??? Het aanbod 4k is nog minimaal, maar een moderne ontvanger zou zeker wel welkom zijn.

 

met vriendelijke groet,

Stef

icon

Beste antwoord door wjb 9 January 2021, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom zou KPN dat doen? De oudere abonnementen komen uit de tijd dat 4K ontvangers nog niet eens bestonden bij KPN. En KPN gaat deze abonnementen niet meer aanpassen zodat je voor € 2,50 extra een 4K ontvanger gaat krijgen. Dat doet KPN eigenlijk bijna nooit, opties bij oudere abonnementen aanpassen / toevoegen.

Reputatie 1

Dit is zeker niet volledig waar. We hebben in het verleden gewoon nieuwe opties in mijn KPN gehad. (de nieuwe wifi punten staan daar nu bv in). Ook is ons modem in de meterkast gewoon met de tijd meegegaan. 

Op de vraag waarom KPN dat zou doen? Misschien om mensen die al lang loyaal zijn de mogelijkheid te bedien om mee te gaan met de laatste techniek. En ik zeg ook niet dat een optie gratis zou moeten zijn.

 

Mvg,

Stef

Reputatie 7

Maar waarom stap je niet gewoon over naar een Hussel abonnement.

De enige reden die ik kan bedenken is dat je het ESPN pakket actief hebt want in alle andere gevallen zou Hussel nog wel eens goedkoper kunnen uitvallen dan je huidige abonnement.

Reputatie 1

Heb hem net uitgerekend en dan wordt het wel 1 hele euro duurder 😊😊😊.

dit doordat we nu gratis het uitgebreide iTV pakket hebben wat vooral ons zoontje erg waardeert. Telekids, Nick Jr etc. In hussel krijg je 5 euro korting.

 

Maar ik vind het gewoon zo omslachtig om het hele abonnement om te gooien voor iets wat in mijn ogen ook gewoon met een optie had gekund. 

Maar eens over nadenken…. 

 

Reputatie 3
Badge +1

ALs je dan toch om gaat naar Hussel kan je direct 4K aanvinken dan krijg je gratis 4K ontvanger(s). Je hoeft nl niet een 4K abonnement daarvoor af te sluiten. ;-)

Reputatie 7

Maar ik vind het gewoon zo omslachtig om het hele abonnement om te gooien voor iets wat in mijn ogen ook gewoon met een optie had gekund. 

Er is KPN veel aan gelegen om oude abonnementsvormen zo snel mogelijk uit te faseren.

Dit maakt de interne administratie eenvoudiger.

Dat is dan ook waarom opties als het 4K pakket niet aangeboden worden bij oudere abonnementsvormen.

Reputatie 7

ALs je dan toch om gaat naar Hussel kan je direct 4K aanvinken dan krijg je gratis 4K ontvanger(s). Je hoeft nl niet een 4K abonnement daarvoor af te sluiten. ;-)

Dat is niet waar, het 4K pakket kost €2,50 per maand.

Reputatie 7
Badge +24

Dit is zeker niet volledig waar. We hebben in het verleden gewoon nieuwe opties in mijn KPN gehad. (de nieuwe wifi punten staan daar nu bv in). 

WiFi punten maakt geen onderdeel uit van je abonnement. Je betaald er niet elke maand voor. Je koopt ze, en dan zijn ze van u.

Reputatie 3
Badge +1

ALs je dan toch om gaat naar Hussel kan je direct 4K aanvinken dan krijg je gratis 4K ontvanger(s). Je hoeft nl niet een 4K abonnement daarvoor af te sluiten. ;-)

Dat is niet waar, het 4K pakket kost €2,50 per maand.

Ja hoor is wel waar ik heb het vorige week gedaan en heb geen 4K abonnement. 

 

 

Reputatie 7

ALs je dan toch om gaat naar Hussel kan je direct 4K aanvinken dan krijg je gratis 4K ontvanger(s). Je hoeft nl niet een 4K abonnement daarvoor af te sluiten. ;-)

Dat is niet waar, het 4K pakket kost €2,50 per maand.

Ja hoor is wel waar ik heb het vorige week gedaan en heb geen 4K abonnement. 

Wacht dan maar rustig de eerste factuur even af. In mijnKPN kan je inderdaad de 4K optie aanvinken zonder dat er getoond wordt dat daar €2,50 in rekening gebracht zal gaan worden maar dat zal toch echt wel gaan gebeuren. Zie ook dit topic.

Dit is zeker niet volledig waar. We hebben in het verleden gewoon nieuwe opties in mijn KPN gehad. (de nieuwe wifi punten staan daar nu bv in). 

WiFi punten maakt geen onderdeel uit van je abonnement. Je betaald er niet elke maand voor. Je koopt ze, en dan zijn ze van u.

Hallo @Nick83 , als je inlogt in MijnKPN, dan zie je bij de opties van je abo onder de rubriek internet diverse accessoires die je aan kunt vinken om te kopen, de DVS1200 bijv. en de super wifipunten bijv.,

dus @Stef-d heeft wel degelijk gelijk, ik zie het ook bij mijn opties staan, verschillende accessoires.

Reputatie 7
Badge +24

Dit is zeker niet volledig waar. We hebben in het verleden gewoon nieuwe opties in mijn KPN gehad. (de nieuwe wifi punten staan daar nu bv in). 

WiFi punten maakt geen onderdeel uit van je abonnement. Je betaald er niet elke maand voor. Je koopt ze, en dan zijn ze van u.

Hallo @Nick83 , als je inlogt in MijnKPN, dan zie je bij de opties van je abo onder de rubriek internet diverse accessoires die je aan kunt vinken om te kopen, de DVS1200 bijv. en de super wifipunten bijv.,

Ja, en? Die dingen maken toch geen onderdeel uit van je abonnement? Die dingen koop je gewoon. Heeft niets met je abonnement te maken. Fritzbox huren, dat is er bij de oudere abonnementen wel bij gekomen. Maar verder komt het eigenlijk nooit voor dat er aan oudere abonnementen nog wat gesleuteld word.