Ik heb deze maand mijn abonnement van Alles in Een verlengt naar een Hussel abonnement incl. 4K. Omdat het nog niet zeker was of ik daadwerkelijk een 4K tv zou aanschaffen had ik de KPN medewerkster gevraagd of ik de 4K aanvulling na een maand zou kunnen opzeggen. Dat was mogelijk volgens de KPN medewerkster. Ook een tweede medewerkster die ik een dag later sprak bevestigde dit.
Nu de aanschaf van een 4K tv even op de lange baan is gezet wilde ik vandaag via de KPN Chat aangeven dat die 4K volgende maand eraf kan. Werd mij verteld dat dit bij een jaarcontract hoort en niet opzegbaar is! Even later in het gesprek gaf ze aan dat het na een half jaar wel zou kunnen….
Ik werd wel een beetje chagerijnig dat twee medewerksters allebei aangaven dat het 4K na een maand eraf kon en vandaag krijg je te horen dat je een jaar of half jaar eraan vastzit!
Misschien kan een KPN moderator mij op weg helpen?
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineel