Beantwoord

4k tv

  • 31 December 2020
  • 9 reacties
  • 367 keer bekeken

ik wil naar een 4k abonnement maar ook mijn huidige voordelen behouden, nu hoor ik zeggen dat ik naar een Hussel-abonnement moet.    Ik mag dan toch wel aannemen dat de 2 gratis superwifi-punten hier ook wel bijhoren, toch???

icon

Beste antwoord door Joep1965 31 December 2020, 17:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Nee dat is een actie voor nieuwe klanten. Bedenk goed of je wel een 4k abonnement wil. er zijn namelijk maar drie 4k zenders. Zonde van je geld volgens mij.

Dank voor je antwoord,

Ik heb nu een " alles in 1 thuis standaard"  (80mb)  en krijg daar geen BT setupboxen voor, alleen bij Hussel-pakket.

Kan ik dus beter naar hussel 100 gaan en dan idd nog geen 4k abonnement nemen, dat kan altijd nog als er meer 4k-zenders zijn.

Ik krijg binnenkort een 4k UHD tv binnen en daar zal mijn beeldkwaliteit ook al beter zijn, ook al is het geen 4k abonnement.

Reputatie 7
Badge +24

Je gaat dus naar Hussel 100, maar neemt toch geen 4k? Waarom doe je het dan? Want volgens mij word het er niet goedkoper op en schiet u er niets mee op. En over je voordelen nog maar te zwijgen.

iid daar heb je gelijk in.

Mijn eerste insteek was om mijn 2 arris-tuners te vervangen omdat deze strooptraag zijn.

kpn is zich hiervan bewust (al maanden) en werkt nog aan een oplossing??????

Met de 4k-tuners heb je hier geen last van, maar deze kunnen/mogen blijkbaar niet ingezet worden op een  "alles in 1 thuis standaard" abonnement.

Het 4k verhaal zou ik hierin mee kunnen nemen.

Maar je hebt gelijk 4k is mooi, maar nu nog niet aantrekkelijk.

Ik denk dat ik nog maar lekker op mijn oude abonnement blijf zitten, totdat kpn er zelf vanaf wil en dan kan/mag er natuurlijk veel meer. haha

Reputatie 7
Badge +24

Met de 4k-tuners heb je hier geen last van

Zo simpel is het niet. Bij de 4k ontvangers zijn ook problemen. Zie bijvoorbeeld dit topic:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/nieuwe-klant-kpn-hapert-en-vertraging-bij-wisselen-van-zenders-524388

Als je als bestaande klant naar Hussel ZONDER 4k gaat dan houd je je huidige ontvangers. Je krijgt niet de vip5202.

Ik laat het nog even rusten, dat lijkt mij het verstandigste.

Maar hopen dat kpn het probleem snel oplost.

Bedankt allemaal voor jullie advies:ok_hand::thumbsup:

KPN zelf heeft maar 3 zenders in 4k: Xite, LoveNature en Insight. En een aantal huurfilms à € 8 per keer per dag.

Als je 'gezellig’ 4k wilt kijken kan je beter, via de app in je 4k Smart TV, een 4k abonnement op Netflix nemen. Voor 4k heb ik de decoder niet nodig.

ok Top,

dankjewel voor je reactie.

Ik heb nu ff geen tijd, maar neem je tip mee .

:thumbsup: